Oferta: ds. kontroli organizacyjnej

Data publikacji: 2022-02-03
Nr ref.: KO/46/2022
Wydział: Biuro Kontroli
Stanowisko: ds. kontroli organizacyjnej

Data rozstrzygnięcia oferty

2022-03-07

Zakres podstawowych czynności

  • przeprowadzanie kontroli w Urzędzie Miasta Poznania, miejskich jednostkach organizacyjnych oraz innych jednostkach wykonujących zadania Miasta, w różnych obszarach tematycznych, w oparciu o kryteria legalności, gospodarności, celowości i rzetelności
  • zbieranie, analiza i ocena danych, w tym gromadzonych w postaci elektronicznej, w celu typowania podmiotów lub obszarów do kontroli
  • monitorowanie wykonania zaleceń pokontrolnych
  • prowadzenie analiz dotyczących organizacji i funkcjonowania jednostek organizacyjnych Miasta Poznania
  • realizowanie zadań z zakresu przeciwdziałania nadużyciom i ochrony sygnalistów
  • wsparcie organów kontroli zewnętrznej w realizacji zadań kontrolnych w Urzędzie Miasta Poznania

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - prawo, administracja, ekonomia lub inne uzupełnione kierunkowymi studiami podyplomowymi bądź 3-letnim doświadczeniem zawodowym w obszarze kontroli lub audytu
  • co najmniej 3 lata stażu pracy
  • co najmniej roczne doświadczenie w pracy w jednostce administracji publicznej, kancelarii prawnej lub banku
  • wiedza z zakresu zasad organizacji i funkcjonowania samorządu terytorialnego
  • znajomość i umiejętność stosowania reguł postępowania kontrolnego oraz narzędzi i technik prowadzenia kontroli
  • wiedza z zakresu standardów kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych
  • biegłość w redagowaniu wypowiedzi pisemnych
  • dobra znajomość pakietu MS Office
  • wysoki poziom umiejętności społecznych

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych z prowadzeniem kontroli
  • studia podyplomowe/kursy: kontrola wewnętrzna, audyt wewnętrzny, administracja publiczna, organizacja i zarządzanie, finanse i rachunkowość, analiza finansowa, informatyka
  • wiedza z zakresu postępowania administracyjnego, finansów publicznych, zamówień publicznych, rachunkowości, zarządzania

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - o sposobie i terminie ich dostarczenia poinformujemy kandydatów zaproszonych na rozmowę kwalifikacyjną.

Inne informacje:

Warunki pracy: praca z wykorzystaniem komputera, wymaga samodzielności, mobilności, dyspozycyjności, bezpośredniego kontaktowania się z klientami i instytucjami, związana także z wyjściami poza miejsce pracy; miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • udział w kształtowaniu Miasta
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, karta Multisport, nieoprocentowane pożyczki)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_KO_46_2022.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Anna Szulc
Data wytworzenia informacji: 2022-03-04 00:00
Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Szulc
Data i godzina publikacji: 2022-03-07 14:53