Oferta: ds. kontroli organizacyjnej
Data publikacji: 2022-02-03
Nr ref.: KO/46/2022
Wydział: Biuro Kontroli
Stanowisko: ds. kontroli organizacyjnej
Data rozstrzygnięcia oferty
2022-03-07
Zakres podstawowych czynności
- przeprowadzanie kontroli w Urzędzie Miasta Poznania, miejskich jednostkach organizacyjnych oraz innych jednostkach wykonujących zadania Miasta, w różnych obszarach tematycznych, w oparciu o kryteria legalności, gospodarności, celowości i rzetelności
- zbieranie, analiza i ocena danych, w tym gromadzonych w postaci elektronicznej, w celu typowania podmiotów lub obszarów do kontroli
- monitorowanie wykonania zaleceń pokontrolnych
- prowadzenie analiz dotyczących organizacji i funkcjonowania jednostek organizacyjnych Miasta Poznania
- realizowanie zadań z zakresu przeciwdziałania nadużyciom i ochrony sygnalistów
- wsparcie organów kontroli zewnętrznej w realizacji zadań kontrolnych w Urzędzie Miasta Poznania
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe - prawo, administracja, ekonomia lub inne uzupełnione kierunkowymi studiami podyplomowymi bądź 3-letnim doświadczeniem zawodowym w obszarze kontroli lub audytu
- co najmniej 3 lata stażu pracy
- co najmniej roczne doświadczenie w pracy w jednostce administracji publicznej, kancelarii prawnej lub banku
- wiedza z zakresu zasad organizacji i funkcjonowania samorządu terytorialnego
- znajomość i umiejętność stosowania reguł postępowania kontrolnego oraz narzędzi i technik prowadzenia kontroli
- wiedza z zakresu standardów kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych
- biegłość w redagowaniu wypowiedzi pisemnych
- dobra znajomość pakietu MS Office
- wysoki poziom umiejętności społecznych
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych z prowadzeniem kontroli
- studia podyplomowe/kursy: kontrola wewnętrzna, audyt wewnętrzny, administracja publiczna, organizacja i zarządzanie, finanse i rachunkowość, analiza finansowa, informatyka
- wiedza z zakresu postępowania administracyjnego, finansów publicznych, zamówień publicznych, rachunkowości, zarządzania
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - o sposobie i terminie ich dostarczenia poinformujemy kandydatów zaproszonych na rozmowę kwalifikacyjną.
Inne informacje:
Warunki pracy: praca z wykorzystaniem komputera, wymaga samodzielności, mobilności, dyspozycyjności, bezpośredniego kontaktowania się z klientami i instytucjami, związana także z wyjściami poza miejsce pracy; miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- udział w kształtowaniu Miasta
- wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
- 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, karta Multisport, nieoprocentowane pożyczki)
- przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).
Informacja o wyniku naboru
info_o_ naborze_KO_46_2022.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Anna Szulc
Data wytworzenia informacji: 2022-03-04 00:00
Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Szulc
Data i godzina publikacji: 2022-03-07 14:53