Oferta: ds. obsługi sekretariatu

Data publikacji: 2011-10-19
Nr ref.: BAW/83/2011
Wydział: Biuro Kontroli
Stanowisko: ds. obsługi sekretariatu

Data rozstrzygnięcia oferty

2011-11-24

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie spraw związanych z obsługą sekretariatu i obsługą spraw  administracyjnych Biura m.in.: rejestracja korespondencji , dokonywanie zaopatrzenia materiałowego,  prowadzenie i utrzymywanie w stałej aktualności zbioru informacji adresowych i telefonicznych
  • prowadzenie wydziałowych zbiorów  ewidencji i rejestrów, w tym prowadzenie wydziałowego rejestru skarg i wniosków
  • prowadzenie spraw związanych z techniczną obsługą audytu i kontroli
  • udzielanie informacji interesantom
  • współpraca w zakresie przygotowania i sprawozdawczości budżetu Biura

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie
  • co najmniej roczne doświadczenie w obsłudze sekretariatu lub na stanowiskach kancelaryjnych w jednostkach administracji publicznej
  • wysoki poziom umiejętności obsługi komputera (Pakiet Office)
  • wysoki poziom umiejętności społecznych
  • umiejętność redagowania pism i komunikatów
  • znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w  jednostkach samorządu terytorialnego
  • kursy i szkolenia z zakresu księgowości
  • znajomość standardów kontroli zarządczej i audytu wewnętrznego

Wymagane dokumenty

CV i list motywacyjny - formularz interaktywny

kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

do składania ofert zachęcamy także osoby niepełnopsrawne

Informacja o wyniku naboru

dokument nr 6 o naborze bawik.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Ewa Piaszyk
Data i godzina publikacji: 2011-11-24 13:42