Oferta: ds. wspomagania audytu wewnętrznego
Data publikacji: 2013-05-23
Nr ref.: AWK /26/2013
Wydział: Biuro Kontroli
Stanowisko: ds. wspomagania audytu wewnętrznego
Informacje dodatkowe: praca na zastępstwo około 1,5 roku
Data rozstrzygnięcia oferty
2013-07-31
Zakres podstawowych czynności
- wspomaganie audytorów wewnętrznych w przeprowadzaniu zadań audytowych
- wspomaganie audytorów wewnętrznych w wykonywaniu uczynności sprawdzających;
- udział w przygotowaniu rocznego planu audytu wewnętrznego oraz sprawozdania z jego wykonania
- obsługa kancelaryjna prowadzonych spraw
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe
- wiedza z zakresu standardów audytu wewnętrznego w jednostkach sektora finansów publicznych, kodeksu etyki audytora wewnętrznego, standardów kontroli zarządczej w j.s.f.p
- wiedza z zakresu finansów publicznych oraz rachunkowości
- wysoki poziom umiejętności społecznych
- umiejętność obsługi programów w Pakiecie Office w stopniu bardzo dobrym
- znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym
Wymagania dodatkowe
- kursy i szkolenia w zakresie rachunkowości, analizy finansowej, audytu wewnętrznego lub kontroli wewnętrznej,
- doświadczenie na stanowiskach związanych z prowadzeniem kontroli (kontrola realizacji zadań, kontrola gospodarowania środkami finansowymi) lub audycie wewnętrznym, w księgowości, w działach sprawozdawczo - analitycznych, w kancelarii prawnej lub w jednostkach administracji publicznej
Wymagane dokumenty
Informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu.
Kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną.
Inne informacje:
Warunki pracy: praca z wykorzystaniem komputera, wymaga bezpośredniego i ciągłego kontaktowana się
z innymi stanowiskami pracy oraz instytucjami; dostęp do budynku oraz windy dostosowane do potrzeb osób
z dysfunkcją narządów ruchu, toalety nie są dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Kropidłowska
Data i godzina publikacji: 2013-07-31 08:36