Oferta: ds. wspomagania audytu wewnętrznego i kontroli
Data publikacji: 2008-04-23
Nr ref.: BAW/88/2008
Wydział: Biuro Kontroli
Stanowisko: ds. wspomagania audytu wewnętrznego i kontroli
Data rozstrzygnięcia oferty
2008-05-23
Zakres podstawowych czynności
- prowadzenie postępowań zgodnie ze "Standardami Kontroli Finansowej w jednostkach sektora finansów publicznych.", przepisami prawa regulującymi prowadzenie audytu wewnętrznego w j.s.f.p, "Międzynarodowymi Standardami Profesjonalnej praktyki audytu wewnętrznego", "Kodeksem etyki audytora wewnętrznego w j.s.f.p." , "Kartą audytu wewnętrznego w j.s.f.p."
- prowadzenie postępowań zgodnie z Księgą Procedur Audytu Wewnętrznego
- udział w tworzeniu krótkoterminowego i długoterminowego planu audytu oraz przygotowywaniu sprawozdań z ich realizacji
- realizacja przydzielonych zadań audytowych i sporządzanie sprawozdań z ich realizacji
- przygotowywanie opinii na temat projektów wdrażanych procedur
- prowadzenie audytów projektów finansowanych z funduszy UE
- współpraca z organizacjami audytorów wewnętrznych
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe - ekonomiczne, prawo, administracja publiczna, informatyka, zarządzanie, kontrola wewnętrzna i audyt wewnętrzny
- doświadczenie na stanowiskach związanych z prowadzeniem kontroli (kontrola realizacji zadań, kontrola gospodarowania środkami finansowymi) lub na stanowisku księgowego lub w obszarze rachunkowości zarządczej
- znajomość reguł postępowania kontrolnego
- znajomość przepisów oraz standardów zarządzania jakością i standardów audytu wewnętrznego
- wysoki poziom umiejętności społecznych
- umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu bardzo dobrym
- znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym
Wymagania dodatkowe
- kursy i szkolenia w zakresie rachunkowości, analizy finansowej, audytu wewnętrznego lub kontroli
- kwalifikacje zawodowe do przeprowadzania audytu wewnętrznego zgodnie z ustawą z dnia 30 czerwca 2005r o finansach publicznych
- doświadczenie w działach sprawozdawczo-analitycznych, na stanowiskach ds. kontroli finansowej, w kancelarii prawnej lub jednostkach administracji publicznej
- wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego
Wymagane dokumenty
życiorys, list motywacyjny, kserokopie świadectw pracy, kserokopie dyplomów potwierdzające wykształcenie oraz oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
do składania ofert zachęcamy także osoby niepełnosprawne
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Ewa Piaszyk
Data i godzina publikacji: 2008-05-23 11:57