Oferta: ds. wspomagania audytu wewnętrznego i kontroli

Data publikacji: 2008-05-23
Nr ref.: BAW/115/2008
Wydział: Biuro Kontroli
Stanowisko: ds. wspomagania audytu wewnętrznego i kontroli

Data rozstrzygnięcia oferty

2008-07-16

Zakres podstawowych czynności

- prowadzenie postępowań zgodnie ze "Standardami Kontroli Finansowej w jednostkach sektora finansów publicznych.", przepisami prawa regulującymi prowadzenie audytu wewnętrznego w j.s.f.p, "Międzynarodowymi Standardami Profesjonalnej praktyki audytu wewnętrznego", "Kodeksem etyki audytora wewnętrznego w j.s.f.p." , "Kartą audytu wewnętrznego w j.s.f.p."

- prowadzenie postępowań zgodnie z Księgą Procedur Audytu Wewnętrznego

- udział w tworzeniu krótkoterminowego i długoterminowego planu audytu oraz przygotowywaniu sprawozdań z ich realizacji

- realizacja przydzielonych zadań audytowych i sporządzanie sprawozdań z ich realizacji

- przygotowywanie opinii na temat projektów wdrażanych procedur

- prowadzenie audytów projektów finansowanych z funduszy UE

- współpraca z organizacjami audytorów wewnętrznych

Wymagania obowiązkowe

- wykształcenie wyższe - ekonomiczne, prawo, administracja publiczna, informatyka, zarządzanie, kontrola wewnętrzna i audyt wewnętrzny

- doświadczenie na stanowiskach związanych z prowadzeniem kontroli (kontrola realizacji zadań, kontrola gospodarowania środkami finansowymi) lub na stanowisku księgowego lub w obszarze rachunkowości zarządczej

- znajomość reguł postępowania kontrolnego

- znajomość przepisów oraz standardów zarządzania jakością i standardów audytu wewnętrznego

- wysoki poziom umiejętności społecznych

- umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu bardzo dobrym

- znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym

Wymagania dodatkowe

- kursy i szkolenia w zakresie rachunkowości, analizy finansowej, audytu wewnętrznego lub kontroli

- kwalifikacje zawodowe do przeprowadzania audytu wewnętrznego zgodnie z ustawą z dnia 30 czerwca 2005r o finansach publicznych

- doświadczenie w działach sprawozdawczo-analitycznych, na stanowiskach ds. kontroli finansowej, w kancelarii prawnej lub jednostkach administracji publicznej

- wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego

Wymagane dokumenty

CV i list motywacyjny - formularz

kserokopie świadectw pracy, kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie - do przedstawienia podczas rozmowy

Informacja o wyniku naboru

dok_nr_6_BAW_115.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Beata Świątkowska
Data i godzina publikacji: 2008-07-16 14:57