Oferta: ds. kontroli

Data publikacji: 2011-07-21
Nr ref.: BAWK/56/2011
Wydział: Biuro Kontroli
Stanowisko: ds. kontroli

Data rozstrzygnięcia oferty

2011-08-31

Zakres podstawowych czynności

  • przygotowywanie i przeprowadzanie kontroli
  • sporządzanie dokumentacji z przeprowadzonych kontroli oraz zbiorczej analizy wyników przeprowadzonych kontroli
  • opracowywanie projektów wystąpień pokontrolnych do kierowników kontrolowanych jednostek
  • monitorowanie i przeprowadzanie analizy wykonania zaleceń pokontrolnych
  • przygotowywanie propozycji informacji do organów kontroli zewnętrznej

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - ekonomiczne (preferowane  finanse i rachunkowość )prawo, administracja
  • znajomość reguł postępowania kontrolnego
  • wiedza z zakresu standardów kontroli zarządczej w jednostkach sektora finansów publicznych
  • wysoki poziom umiejętności społecznych
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym
  • wysoki poziom umiejętności obsługi komputera, programów w Pakiecie Office

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w pracy  w jednostkach administracji publicznej, kontroli finansowej, księgowości,   kancelarii prawnej, biurze rachunkowym lub doradztwa podatkowego
  • wiedza z zakresu funkcjonujących w samorządach standardów zarządzania
  • znajomość struktury i funkcjonowania Urzędu Miasta oraz miejskich jednostek organizacyjnych

Wymagane dokumenty

CV i list motywacyjny - formularz interaktywny

kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

do składania ofert zachęcamy także osoby niepełnosprawne

Informacja o wyniku naboru

dok_nr_6_BAWK_56_2011.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agata Szyszka
Data i godzina publikacji: 2011-08-31 14:08