Oferta: ds. kontroli

Data publikacji: 2018-05-22
Nr ref.: KO/101/2018
Wydział: Biuro Kontroli
Stanowisko: ds. kontroli

Data rozstrzygnięcia oferty

2018-06-22

Zakres podstawowych czynności

  • zbieranie, analiza i ocena danych, w tym zgromadzonych w formie elektronicznej, mające na celu wytypowanie podmiotów lub obszarów, które powinny zostać objęte badaniem kontrolnym
  • współudział w prowadzeniu czynności kontrolnych, w tym zwłaszcza analiza danych udostępnionych w trakcie kontroli
  • sporządzanie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji dotyczącej kontroli

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - ekonomiczne
  • doświadczenie w jednostce administracji publicznej lub biurze rachunkowym/księgowym
  • znajomość reguł postępowania kontrolnego
  • znajomość i umiejętność stosowania narzędzi i technik prowadzenia kontroli
  • zdolności analityczne
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office - zwłaszcza MS Excel

Wymagania dodatkowe

  • studia/kursy: finanse i rachunkowość, analiza finansowa, audyt wewnętrzny, kontrola wewnętrzna, organizacja i zarządzanie
  • doświadczenie w pracy związanej z analizą danych
  • wiedza z zakresu postępowania administracyjnego
  • wiedza z zakresu finansów publicznych, rachunkowości

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca z wykorzystaniem komputera, wymaga dużej mobilności, bezpośredniego kontaktowania się z klientami i instytucjami, związana także z wyjściami poza miejsce pracy; miejsce pracy jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_KO_101_2018.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Szulc
Data i godzina publikacji: 2018-06-22 08:45