Oferta: ds. kontroli organizacyjnej
Data publikacji: 2023-06-12
Nr ref.: KO/100/2023
Wydział: Biuro Kontroli
Stanowisko: ds. kontroli organizacyjnej
Data rozstrzygnięcia oferty
2023-08-03
Zakres podstawowych czynności
- przeprowadzanie kontroli i czynności analityczno-sprawdzających, skoncentrowanych na aspekcie organizacji i funkcjonowania, w Urzędzie Miasta Poznania, miejskich jednostkach organizacyjnych oraz innych jednostkach wykonujących zadania Miasta
- dokumentowanie czynności kontrolnych i monitorowanie wykonania zaleceń pokontrolnych
- zbieranie, analiza i ocena danych, w tym gromadzonych w postaci elektronicznej oraz identyfikowanie ryzyk w celu typowania podmiotów lub obszarów do kontroli
- wsparcie organów kontroli zewnętrznej w realizacji zadań kontrolnych w Urzędzie Miasta Poznania
- sporządzanie analiz dotyczących działalności Miasta
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe - prawo, administracja, ekonomia lub inne uzupełnione kierunkowymi studiami podyplomowymi bądź 3-letnim doświadczeniem zawodowym w obszarze kontroli lub audytu
- co najmniej 3 lata stażu pracy
- co najmniej roczne doświadczenie w pracy w jednostce sektora finansów publicznych, kancelarii prawnej lub banku
- wiedza z zakresu zasad organizacji i funkcjonowania samorządu terytorialnego
- znajomość i umiejętność stosowania reguł postępowania kontrolnego oraz narzędzi i technik prowadzenia kontroli
- wiedza z zakresu standardów kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych
- dobra znajomość pakietu MS Office
- wysoki poziom umiejętności społecznych
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych z prowadzeniem kontroli
- studia podyplomowe/kursy: kontrola wewnętrzna, audyt wewnętrzny, administracja publiczna, organizacja i zarządzanie, finanse i rachunkowość, analiza finansowa, informatyka
- wiedza z zakresu postępowania administracyjnego, finansów publicznych, zamówień publicznych, rachunkowości, zarządzania
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kopie świadectw pracy, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - o sposobie i terminie ich dostarczenia poinformujemy kandydatów zaproszonych na rozmowę kwalifikacyjną.
Inne informacje:
Warunki pracy:
praca z wykorzystaniem komputera, wymaga samodzielności, mobilności, dyspozycyjności, bezpośredniego kontaktowania się z klientami i instytucjami, związana także z wyjściami poza miejsce pracy; miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- udział w kształtowaniu Miasta
- wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
- 13 pensja, dodatek stażowy, dodatki specjalne
- pakiet świadczeń socjalnych i benefitów (m.in. dofinansowanie wypoczynku, nieoprocentowane pożyczki, MyBenefit, Multisport)
- przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
- finansowanie inicjatyw pracowniczych
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).
Informacja o wyniku naboru
info_o_ naborze_KO_100_2023.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Anna Szulc
Data wytworzenia informacji: 2023-08-03 00:00
Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Szulc
Data i godzina publikacji: 2023-08-03 14:57