Oferta: ds. obsługi sekretariatu
Data publikacji: 2011-10-19
Nr ref.: BAW/83/2011
Wydział: Biuro Kontroli
Stanowisko: ds. obsługi sekretariatu
Data rozstrzygnięcia oferty
2011-11-24
Zakres podstawowych czynności
- prowadzenie spraw związanych z obsługą sekretariatu i obsługą spraw administracyjnych Biura m.in.: rejestracja korespondencji , dokonywanie zaopatrzenia materiałowego, prowadzenie i utrzymywanie w stałej aktualności zbioru informacji adresowych i telefonicznych
- prowadzenie wydziałowych zbiorów ewidencji i rejestrów, w tym prowadzenie wydziałowego rejestru skarg i wniosków
- prowadzenie spraw związanych z techniczną obsługą audytu i kontroli
- udzielanie informacji interesantom
- współpraca w zakresie przygotowania i sprawozdawczości budżetu Biura
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe magisterskie
- co najmniej roczne doświadczenie w obsłudze sekretariatu lub na stanowiskach kancelaryjnych w jednostkach administracji publicznej
- wysoki poziom umiejętności obsługi komputera (Pakiet Office)
- wysoki poziom umiejętności społecznych
- umiejętność redagowania pism i komunikatów
- znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w jednostkach samorządu terytorialnego
- kursy i szkolenia z zakresu księgowości
- znajomość standardów kontroli zarządczej i audytu wewnętrznego
Wymagane dokumenty
CV i list motywacyjny - formularz interaktywny
kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
do składania ofert zachęcamy także osoby niepełnopsrawne
Informacja o wyniku naboru
dokument nr 6 o naborze bawik.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Ewa Piaszyk
Data i godzina publikacji: 2011-11-24 13:42