Oferta: ds. wspomagania audytu wewnętrznego
Data publikacji: 2016-05-16
Nr ref.: AWK/54/2016
Wydział: Biuro Kontroli
Stanowisko: ds. wspomagania audytu wewnętrznego
Data rozstrzygnięcia oferty
2016-06-28
Zakres podstawowych czynności
- wspomaganie audytorów wewnętrznych w przeprowadzaniu zadań audytowych
- wspomaganie audytorów wewnętrznych w wykonywaniu uczynności sprawdzających
- prowadzenie działań zgodnie z wytycznymi określonymi w standardach kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych oraz karcie audytu wewnętrznego w Miecie Poznaniu
- udział w przygotowaniu rocznego planu audytu wewnętrznego oraz sprawozdania z jego wykonania
- obsługa kancelaryjna prowadzonych spraw
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe
- co najmniej czteroletni staż pracy
- wiedza i doświadczenie w zakresie bezpieczeństwa systemów informatycznych
- wiedza z zakresu standardów audytu wewnętrznego w jednostkach sektora finansów publicznych, kodeksu etyki audytora wewnętrznego, standardów kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych
- wiedza z zakresu finansów i zamówień publicznych oraz rachunkowości
- znajomość standardów ISACA, COBIT
- umiejętność planowania i organizowania pracy
- wysoki poziom umiejętności społecznych
- bardzo dobra umiejętność obsługi programów w pakiecie Office
- dobra znajomość języka angielskiego
Wymagania dodatkowe
- studia podyplomowe z zakresu ekonomii, zarządzania rachunkowości, audytu i kontroli wewnętrznej, informatyki
- kursy i szkolenia w zakresie rachunkowości, analizy finansowej, audytu wewnętrznego lub kontroli wewnętrznej
- doświadczenie na stanowiskach związanych z prowadzeniem kontroli (kontrola realizacji zadań, kontrola gospodarowania środkami finansowymi) lub audytem wewnętrznym, w księgowości, w działach sprawozdawczo - analitycznych, w kancelarii prawnej lub w jednostkach administracji publicznej
Wymagane dokumenty
- informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, wymaga sprawnego i bezpośredniego komunikowania się z klientami i instytucjami, wyjścia poza miejsce pracy, możliwe delegacje służbowe; miejsce pracy jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
info_o_ naborze_AWK_54_2016.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: info o naborze 54/2016 (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maria Kuśnierz
Data i godzina publikacji: 2016-06-28 14:40