Oferta: ds. wspomagania audytu wewnętrznego i kontroli

Data publikacji: 2008-09-16
Nr ref.: BAW/181/2008
Wydział: Biuro Kontroli
Stanowisko: ds. wspomagania audytu wewnętrznego i kontroli

Data rozstrzygnięcia oferty

2009-01-14

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie postępowań zgodnie ze "Standardami Kontroli Finansowej w jednostkach sektora finansów publicznych.", przepisami prawa regulującymi prowadzenie audytu wewnętrznego w j.s.f.p, "Międzynarodowymi Standardami Profesjonalnej praktyki audytu wewnętrznego", "Kodeksem etyki audytora wewnętrznego w j.s.f.p." , "Kartą audytu wewnętrznego w j.s.f.p."

  • prowadzenie postępowań zgodnie z Księgą Procedur Audytu Wewnętrznego

  • udział w tworzeniu krótkoterminowego i długoterminowego planu audytu oraz przygotowywaniu sprawozdań z ich realizacji

  • realizacja przydzielonych zadań audytowych i sporządzanie sprawozdań z ich realizacji

  • przygotowywanie opinii na temat projektów wdrażanych procedur

  • prowadzenie audytów projektów finansowanych z funduszy UE

  • współpraca z organizacjami audytorów wewnętrznych

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe

  • doświadczenie na stanowiskach związanych z prowadzeniem kontroli (kontrola realizacji zadań, kontrola gospodarowania środkami finansowymi) lub na stanowisku księgowego lub w obszarze rachunkowości zarządczej

  • znajomość reguł postępowania kontrolnego

  • znajomość przepisów oraz standardów zarządzania jakością i standardów audytu wewnętrznego

  • wysoki poziom umiejętności społecznych

  • umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu bardzo dobrym

  • znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym

Wymagania dodatkowe

  • kursy i szkolenia w zakresie rachunkowości, analizy finansowej, audytu wewnętrznego lub kontroli

  • kwalifikacje zawodowe do przeprowadzania audytu wewnętrznego zgodnie z ustawą z dnia 30 czerwca 2005r o finansach publicznych

  • doświadczenie w działach sprawozdawczo-analitycznych, na stanowiskach ds. kontroli finansowej, w kancelarii prawnej lub jednostkach administracji publicznej

  • wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego

Wymagane dokumenty

CV i list motywacyjny - formularz

kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - do przedstawienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej

Informacja o wyniku naboru

dok_nr_6_BAWiK_181.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Beata Świątkowska
Data i godzina publikacji: 2009-01-14 08:19