Oferta: referent ds. kontroli finansowej
Data publikacji: 2019-06-17
Nr ref.: KO/111/2019
Wydział: Biuro Kontroli
Stanowisko: referent ds. kontroli finansowej
Data rozstrzygnięcia oferty
2019-07-09
Zakres podstawowych czynności
- zbieranie i analiza danych, w tym głównie w formie elektronicznej, mające na celu typowanie podmiotów lub obszarów, które powinny zostać objęte kontrolą
- współudział w prowadzeniu czynności kontrolnych, w tym zwłaszcza analiza danych zawartych w bazach systemów informatycznych
- sporządzanie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji dotyczącej kontroli
- udział w tworzeniu standardów e-kontroli na potrzeby Urzędu
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe - ekonomiczne
- wiedza o standardach kontroli zarządczej i regułach postępowania kontrolnego
- znajomość narzędzi i technik prowadzenia kontroli
- zdolności analityczne
- bardzo dobra obsługa pakietu MS Office - zwłaszcza MS Excel oraz systemów analizy danych
Wymagania dodatkowe
- studia podyplomowe/kursy/szkolenia: informatyka, rachunkowość, finanse publiczne, analiza finansowa, kontrola wewnętrzna
- doświadczenie związane z analizą danych i ich prezentacją
- doświadczenie w jednostce administracji publicznej
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Warunki pracy:
- praca głównie przy komputerze
- bezpośredni kontakt z klientami i instytucjami
- wyjścia poza miejsce pracy
- miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- udział w kształtowaniu Miasta
- wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
- 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, karta Multisport, nieoprocentowane pożyczki)
- przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do okazania na rozmowie kwalifikacyjnej dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).
Informacja o wyniku naboru
info_o_ naborze_KO_111_2019.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.
Metryczka
Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Szulc
Data i godzina publikacji: 2019-07-09 09:25