Oferta: ds. koordynacji projektów inwestycyjnych
Data publikacji: 2009-02-10
Nr ref.: BKP/30/2009
Wydział: Biuro Koordynacji Projektów i Rewitalizacji Miasta
Stanowisko: ds. koordynacji projektów inwestycyjnych
Data rozstrzygnięcia oferty
2009-03-19
Zakres podstawowych czynności
prowadzenie spraw związanych z koordynowaniem prac wydziałów i jednostek UMP zmierzających do przygotowania i składania wniosków o dofinansowanie z funduszy strukturalnych
udział w początkowych działaniach zmierzających do wdrożenia projektu (np. współpraca przy pisaniu procedur, doradztwo)
przygotowywanie spotkań informacyjnych dla jednostek miejskich i wydziałów nt. programów i możliwości korzystania z funduszy unijnych
współpraca z instytucjami zarządzającymi i wdrażającymi programy finansowe z funduszy europejskich
pozyskiwanie rozwiązań już zastosowanych w projektach infrastrukturalnych, finansowanych z funduszy unijnych (transfer najlepszych praktyk) od instytucji krajowych i zagranicznych
Wymagania obowiązkowe
wykształcenie wyższe magisterskie
doświadczenie w przygotowaniu i realizacji projektów do funduszy strukturalnych
bardzo dobra znajomość przepisów prawa z zakresu obszarów interwencji funduszy strukturalnych w dziedzinie projektów infrastrukturalnych
bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Wymagania dodatkowe
studia podyplomowe i/lub kursy z zakresu pozyskiwania środków ze źródeł UE, zarządzania projektem
znajomość zagadnień dot. przebiegu procesu inwestycyjnego
Wymagane dokumenty
CV i list motywacyjny - formularz
kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - do przedstawienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Beata Świątkowska
Data i godzina publikacji: 2009-03-19 11:08