Oferta: ds. planowania i realizacji budżetu
Data publikacji: 2018-09-20
Nr ref.: KPRM/182/2018
Wydział: Biuro Koordynacji Projektów i Rewitalizacji Miasta
Stanowisko: ds. planowania i realizacji budżetu
Data rozstrzygnięcia oferty
2018-10-17
Zakres podstawowych czynności
1. obsługa finansowa Biura, w tym m.in.:
- prowadzenie bieżącej ewidencji zleceń, porozumień oraz rejestru umów,
- uzgadnianie i przygotowywanie budżetu zadaniowego Biura w zakresie zadań powierzonych, prowadzenie analizy stopnia realizacji budżetu zadaniowego i wykorzystania środków budżetowych będących w dyspozycji Biura,
- opracowywanie zmian planu finansowego.
- sporządzanie okresowych analiz i sprawozdań z wykonania budżetu
2. koordynowanie działań dotyczących bezpieczeństwa informacji w Biurze
3. współpraca w zakresie prowadzenia obsługi zlecania zadań wraz z udzieleniem dotacji dla Centrum Turystyki Kulturowej TRAKT
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe
- przynajmniej roczne doświadczenie w obsłudze finansowej projektów współfinansowanych ze środków UE
- znajomość zarzadzania cyklem projektu i wiedza z zakresu finansów publicznych
- umiejętność współpracy w zespole
- bardzo dobra umiejętność obsługi komputera - arkusze kalkulacyjne
Wymagania dodatkowe
- studia podyplomowe/kursy/szkolenia z zakresu: zarządzania projektami UE, finansów publicznych, zamówień publicznych, kontroli projektów finansowanych z funduszy europejskich
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca głównie z wykorzystaniem komputera, wymaga wyjść poza miejsce pracy; miejsce pracy jest przystosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.
Metryczka
Opis zmian: informacja o wyniku rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Stoińska
Data i godzina publikacji: 2018-10-17 12:46