Oferta: ds. projektów śródmiejskich

Data publikacji: 2017-02-23
Nr ref.: KPRM/32/2017
Wydział: Biuro Koordynacji Projektów i Rewitalizacji Miasta
Stanowisko: ds. projektów śródmiejskich

Data rozstrzygnięcia oferty

2017-04-04

Zakres podstawowych czynności

  • realizacja projektów związanych z rewitalizacją, odnową i rozwojem śródmieścia
    oraz  fortyfikacjami poznańskimi
  • udział w pracach Zespołu ds. fortyfikacji poznańskich oraz realizacja zadań związanych z fortyfikacjami poznańskimi (m.in. nadzór nad opracowaniem strategii działań wobec fortyfikacji poznańskich, udział w pracach Zespołu ds. fortyfikacji poznańskich, obsługa "Fortecznego telefonu alarmowego" oraz Poznańskiego Szlaku Fortecznego)
  • udział w przygotowaniu i wdrażaniu działań wspierających proces rewitalizacji, odnowy i rozwoju śródmieścia oraz fortyfikacji poznańskich w zakresie kultury, edukacji, integracji, aktywizacji i partycypacji społecznej
  • współpraca w zakresie prowadzenia obsługi zlecania zadań wraz z udzieleniem dotacji na realizację zadań publicznych projektów dot. odnowy, rozwoju śródmieścia oraz fortyfikacji poznańskich w ramach Rocznego Programu Współpracy Miasta z Organizacjami Pozarządowymi w obszarze Działalność wspomagająca rozwój wspólnot i społeczności lokalnych

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie - gospodarka przestrzenna, urbanistyka, geoinformacja, architektura, historia
  • przynajmniej roczny staż pracy
  • dobra znajomość problematyki rewitalizacji
  • dobra znajomość ustaw: o rewitalizacji, Prawo zamówień publicznych
  • bardzo dobra umiejętność organizacji własnej pracy

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w zakresie zarządzania projektami związanymi z rozwojem miast
  • znajomość "Zintegrowanego Programu Odnowy i Rozwoju Śródmieścia Poznania na lata 2014-2030"
  • studia podyplomowe/kursy/szkolenia z zakresu: zarządzania projektami, zarządzania rozwojem miasta, rewitalizacji
  • działalność społeczna związana z fortyfikacjami poznańskimi
  • doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca głównie z wykorzystaniem komputera, wymaga wyjść poza miejsce pracy
oraz wyjazdów służbowych; miejsce pracy nie jest przystosowane do potrzeb osoby poruszającej się
na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany
do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wyniku rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Stoińska
Data i godzina publikacji: 2017-04-04 12:49