Oferta: ds. projektu "poprawa dostępu do usług społecznych wspierających rodzinę i rodzinną pieczę zastępczą na terenie miejskiego obszaru funkcjonalnego poznania"
Data publikacji: 2017-03-27
Nr ref.: KPRM/56/2017
Wydział: Biuro Koordynacji Projektów i Rewitalizacji Miasta
Stanowisko: ds. projektu "poprawa dostępu do usług społecznych wspierających rodzinę i rodzinną pieczę zastępczą na terenie miejskiego obszaru funkcjonalnego poznania"
Informacje dodatkowe: praca na czas określony ok. 2,5 roku
Data rozstrzygnięcia oferty
2017-04-24
Zakres podstawowych czynności
- koordynacja projektu "Poprawa dostępu do usług społecznych wspierających rodzinę i rodzinną pieczę zastępczą na terenie MOF Poznania" i odpowiedzialność za całokształt działań prowadzonych w projekcie
- sporządzanie sprawozdań i raportów z realizacji projektu
- prawidłowe rozliczanie projektu, m.in. sporządzanie sprawozdań i wniosków o płatność
- nadzór nad przygotowywaniem dokumentów finansowych na potrzeby audytów oraz kontroli
- stały kontakt i współpraca z partnerami i jednostkami biorącymi udział w projekcie
- prowadzenie doradztwa dla wydziałów Urzędu oraz miejskich jednostek organizacyjnych, miejskich instytucji kultury w zakresie korzystania z funduszy europejskich oraz w zakresie zarządzania projektami
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe magisterskie
- przynajmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe, w tym minimum dwa lata w obszarze przygotowywania i rozliczania projektów dofinansowywanych ze środków UE
- kompleksowa wiedza z zakresu programów unijnych
- bardzo dobra znajomość zagadnień dotyczących zarządzania projektami i rozliczania projektów
- dobra znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
- bardzo dobra umiejętność organizacji własnej pracy
Wymagania dodatkowe
- studia podyplomowe/kursy/szkolenia z zakresu: zarządzania projektami, monitorowania, sprawozdawczości i kontroli projektów finansowanych z funduszy europejskich, zamówień publicznych, przebiegu procesu inwestycyjnego
- doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej
Wymagane dokumenty
- informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca głównie z wykorzystaniem komputera, wymaga wyjść poza miejsce pracy oraz wyjazdów służbowych; miejsce pracy nie jest przystosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wyniku rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Stoińska
Data i godzina publikacji: 2017-04-24 12:13