Oferta: koordynatora projektu "poprawa dostępu do usług społecznych wspierających rodzinę i rodzinną pieczę zastępczą na terenie miejskiego obszaru funkcjonalnego poznania"
Data publikacji: 2017-02-23
Nr ref.: KPRM/37/2017
Wydział: Biuro Koordynacji Projektów i Rewitalizacji Miasta
Stanowisko: koordynatora projektu "poprawa dostępu do usług społecznych wspierających rodzinę i rodzinną pieczę zastępczą na terenie miejskiego obszaru funkcjonalnego poznania"
Informacje dodatkowe: praca na czas określony na ok. 3 lata
Data rozstrzygnięcia oferty
2017-03-23
Zakres podstawowych czynności
- realizacja projektu "Poprawa dostępu do usług społecznych wspierających rodzinę i rodzinną pieczę zastępczą na terenie MOF Poznania" i odpowiedzialność za całokształt działań prowadzonych
w projekcie - sporządzanie sprawozdań i raportów z realizacji projektu
- prawidłowe rozliczanie projektu
- sporządzanie wniosków sprawozdawczych, wniosków o płatność
- nadzór nad przygotowywaniem dokumentów finansowych na potrzeby audytów oraz kontroli
- stały kontakt i współpraca z partnerami i jednostkami biorącymi udział w projekcie
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe magisterskie
- przynajmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe, w tym minimum trzy lata w obszarze przygotowywania i rozliczania projektów dofinansowywanych ze środków UE
- kompleksowa wiedza z zakresu programów unijnych
- dobra znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych
- bardzo dobra znajomość zagadnień dotyczących zarządzania projektami i rozliczania projektów
- bardzo dobra umiejętność obsługi komputera - Pakiet Office
- bardzo dobra umiejętność organizacji własnej pracy
Wymagania dodatkowe
- studia podyplomowe/kursy/szkolenia z zakresu: zarządzania projektami, monitorowania, sprawozdawczości i kontroli projektów finansowanych z funduszy europejskich, zamówień publicznych, przebiegu procesu inwestycyjnego
- doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej
Wymagane dokumenty
- informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca głównie z wykorzystaniem komputera, wymaga wyjść poza miejsce pracy
oraz wyjazdów służbowych; miejsce pracy nie jest przystosowane do potrzeb osoby poruszającej się
na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany
do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wyniku rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Stoińska
Data i godzina publikacji: 2017-03-23 12:32