Oferta: ds. koordynacji projektów inwestycyjnych

Data publikacji: 2009-02-10
Nr ref.: BKP/30/2009
Wydział: Biuro Koordynacji Projektów i Rewitalizacji Miasta
Stanowisko: ds. koordynacji projektów inwestycyjnych

Data rozstrzygnięcia oferty

2009-03-19

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie spraw  związanych z koordynowaniem prac wydziałów i jednostek UMP zmierzających do przygotowania i składania wniosków o dofinansowanie z funduszy strukturalnych

  • udział w początkowych działaniach zmierzających do wdrożenia projektu (np. współpraca przy pisaniu procedur, doradztwo)

  • przygotowywanie  spotkań informacyjnych dla jednostek miejskich i wydziałów nt. programów i możliwości korzystania z funduszy unijnych

  • współpraca z instytucjami zarządzającymi i wdrażającymi programy finansowe z funduszy europejskich

  • pozyskiwanie rozwiązań już zastosowanych w projektach infrastrukturalnych, finansowanych z funduszy unijnych (transfer najlepszych praktyk) od instytucji krajowych i zagranicznych

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie

  • doświadczenie w przygotowaniu i realizacji projektów do funduszy strukturalnych

  • bardzo dobra znajomość przepisów prawa z zakresu obszarów  interwencji funduszy strukturalnych w dziedzinie projektów infrastrukturalnych

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego

Wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe i/lub kursy  z zakresu pozyskiwania środków ze źródeł UE, zarządzania projektem

  • znajomość zagadnień dot. przebiegu procesu inwestycyjnego

Wymagane dokumenty

CV i list motywacyjny - formularz

kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - do przedstawienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej

Informacja o wyniku naboru

dok_nr_6_BKP_30_2009.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Beata Świątkowska
Data i godzina publikacji: 2009-03-19 11:08