Oferta: ds. planowania i realizacji budżetu
Data publikacji: 2017-04-14
Nr ref.: KPRM/64/2017
Wydział: Biuro Koordynacji Projektów i Rewitalizacji Miasta
Stanowisko: ds. planowania i realizacji budżetu
Data rozstrzygnięcia oferty
2017-04-27
Zakres podstawowych czynności
- obsługa finansowa Biura, w tym m.in.:
- prowadzenie bieżącej ewidencji zleceń, porozumień oraz rejestru umów,
- Uzgadnianie i przygotowywanie budżetu zadaniowego Biura w zakresie zadań powierzonych, prowadzenie analizy stopnia realizacji budżetu zadaniowego i wykorzystania środków budżetowych będących w dyspozycji Biura,
- opracowywanie zmian planu finansowego.
- sporządzanie okresowych analiz i sprawozdań z wykonania budżetu
2. prowadzenie systemu monitoringu projektów planowanych, przygotowywanych i realizowanych przez wydziały i jednostki Urzędu Miasta i Miasta Poznania za pomocą Dokumentów Inicjujących Projekt
3. prowadzenie zbiorczej ewidencji projektów, w tym projektów dofinansowanych z funduszy europejskich na potrzeby Urzędu i podmiotów zewnętrznych w celach informacyjnych i statystycznych
4. współpraca w zakresie prowadzenia obsługi zlecania zadań wraz z udzieleniem dotacji dla miejskiej instytucji kultury Centrum Turystyki Kulturowej TRAKT
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe - finanse, rachunkowość lub inne uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie rachunkowości, finansów publicznych
- przynajmniej roczne doświadczenie w planowaniu i realizacji budżetu jednostki samorządu terytorialnego
- umiejętność współpracy w zespole
- bardzo dobra umiejętność obsługi komputera -pakiet Microsoft Office
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w planowaniu i realizacji projektów dofinansowywanych z funduszy UE
- studia podyplomowe/kursy/szkolenia z zakresu: zarządzania projektami UE, finansów publicznych, zamówień publicznych, kontroli projektów finansowanych z funduszy europejskich
Wymagane dokumenty
- informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca głównie z wykorzystaniem komputera, wymaga wyjść poza miejsce pracy oraz wyjazdów służbowych; miejsce pracy nie jest przystosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wyniku rekrutacji (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Stoińska
Data i godzina publikacji: 2017-04-27 08:52