Oferta: ds. organizacyjnych

Data publikacji: 2006-01-13
Nr ref.: BMRK/08/2006
Wydział: Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów
Stanowisko: ds. organizacyjnych
Informacje dodatkowe: Praca na zastępstwo na okres ok. 1,5 roku

Data rozstrzygnięcia oferty

2006-02-16

Zakres podstawowych czynności

- prowadzenie obsługi sekretarskiej biura
- prowadzenie i aktualizowanie zbioru informacji adresowych i telefonicznych
- przyjmowanie, wysyłanie i ewidencjonowanie korespondencji
- prowadzenie rejestrów, ewidencji i archiwizacji dokumentów biura
- przygotowywanie dokumentacji związanej z planowaniem, monitorowaniem i realizacją budżetu biura
- prowadzenie spraw zaopatrzenia materiałowego biura

Wymagania obowiązkowe

- wykształcenie wyższe
- umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu bardzo dobrym
- bardzo dobra umiejetność organizacji pracy
- wysoki poziom umiejętności obsługi klienta

Wymagania dodatkowe

- doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą sekretariatu, obsługą klienta
- szkolenia z zakresu profesjonalnej obsługi sekretariatu, klienta

Wymagane dokumenty

  • życiorys
  • list motywacyjny
  • kserokopie świadectw pracy
  • kserokopie dyplomów ukończenia studiów
  • oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie

Informacja o wyniku naboru

BMRK_08.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru
Opublikował(a): Teresa Weber
Data i godzina publikacji: 2006-02-16 12:07