Oferta: ds. organizacyjnych
Data publikacji: 2006-01-13
Nr ref.: BMRK/08/2006
Wydział: Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów
Stanowisko: ds. organizacyjnych
Informacje dodatkowe: Praca na zastępstwo na okres ok. 1,5 roku
Data rozstrzygnięcia oferty
2006-02-16
Zakres podstawowych czynności
- prowadzenie obsługi sekretarskiej biura
- prowadzenie i aktualizowanie zbioru informacji adresowych i telefonicznych
- przyjmowanie, wysyłanie i ewidencjonowanie korespondencji
- prowadzenie rejestrów, ewidencji i archiwizacji dokumentów biura
- przygotowywanie dokumentacji związanej z planowaniem, monitorowaniem i realizacją budżetu biura
- prowadzenie spraw zaopatrzenia materiałowego biura
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe
- umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu bardzo dobrym
- bardzo dobra umiejetność organizacji pracy
- wysoki poziom umiejętności obsługi klienta
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą sekretariatu, obsługą klienta
- szkolenia z zakresu profesjonalnej obsługi sekretariatu, klienta
Wymagane dokumenty
- życiorys
- list motywacyjny
- kserokopie świadectw pracy
- kserokopie dyplomów ukończenia studiów
- oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru
Opublikował(a): Teresa Weber
Data i godzina publikacji: 2006-02-16 12:07