Oferta: ds. analiz ekonomicznych

Data publikacji: 2012-09-25
Nr ref.: BNW/42/2012
Wydział: Biuro Nadzoru Właścicielskiego
Stanowisko: ds. analiz ekonomicznych

Data rozstrzygnięcia oferty

2012-10-29

Zakres podstawowych czynności

  • opiniowanie planów rzeczowo- finansowych spółek prawa handlowego
  • opiniowanie pod względem ekonomicznym koncepcji dokapitalizowania spółek z udziałem Miasta oraz wyposażania w składniki majątkowe fundacji, stowarzyszeń oraz innych osób prawnych
  • opracowywanie lub opiniowanie pod względem ekonomicznym koncepcji przekształceń własnościowych lub organizacyjnych miejskich jednostek organizacyjnych
  • opracowywanie lub opiniowanie założeń ekonomicznych dla nowych podmiotów, których celem jest realizacja zadań własnych i zleconych gminy, w formie spółek prawa handlowego
  • sporządzanie opinii o sprawozdaniach finansowych:  spółek prawa handlowego, samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej oraz miejskich instytucji kultury
  • monitorowanie sytuacji ekonomiczno - finansowej spółek z udziałem Miasta

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie -  ekonomia
  • doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych ze sporządzaniem analiz ekonomicznych
  • bardzo dobra umiejętność obsługi programów Ms Word i Ms Excel
  • umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w sporządzaniu analiz ekonomicznych podmiotów gospodarczych
  • doświadczenie w prezentacji wyników analiz
  • umiejętność obsługi programu MS Power Point i MS Access
  • doświadczenie  w jednostkach samorządu terytorialnego

Wymagane dokumenty

CV i list motywacyjny - formularz interaktywny

kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

do składania ofert zachęcamy także osoby niepełnosprawne

Inne informacje:

Warunki pracy: praca z wykorzystaniem komputera, wymaga ciągłego kontaktowania  się z innymi stanowiskami i instytucjami; konieczność przemieszczania się do innych  siedzib Urzędu i nadzorowanych podmiotów;  dostęp do budynku oraz windy dostosowane  do potrzeb osób z dysfunkcją narządów  ruchu, toalety nie są dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich;

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym  nabór jest niższy niż 6%

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

dokument nr 6 o naborzebnwanalizy.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Weber
Data i godzina publikacji: 2012-10-29 09:20