Oferta: ds. projektów w zakresie nadzoru korporacyjnego
Data publikacji: 2019-04-16
Nr ref.: NW/77/2019
Wydział: Biuro Nadzoru Właścicielskiego
Stanowisko: ds. projektów w zakresie nadzoru korporacyjnego
Data rozstrzygnięcia oferty
2019-05-28
Zakres podstawowych czynności
- przygotowywanie koncepcji przekształceń własnościowych i organizacyjnych (restrukturyzacja) spółek i miejskich jednostek organizacyjnych, dla których Prezydent wykonuje funkcje właścicielskie
- opracowywanie założeń organizacyjno-prawnych dla nowych podmiotów, realizujących zadania własne i gminy, działających w formie spółek, w tym przygotowywanie projektów zarządzeń Prezydenta, projektów uchwał i innych materiałów wnoszonych pod obrady Rady Miasta
- przygotowywanie projektów indywidualnych rozwiązań w zakresie realizacji zadań związanych z przystępowaniem do spółek i występowaniem Miasta ze spółek, obrotem akcjami i udziałami, podwyższeniem lub obniżeniem kapitału oraz likwidacją i przekształceniem spółek
- opracowywanie, prowadzenie i opiniowanie koncepcji dokapitalizowania lub prywatyzacji spółek z udziałem Miasta
- kierowanie i udział w pracach zespołów projektowych (wydziałowych i międzywydziałowych)
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe magisterskie: ekonomia, finanse, zarządzanie
- co najmniej 4-letni staż pracy, w tym minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie: - prowadzenia spraw spółek i/lub samodzielnego prowadzenia projektów w obszarze usprawnień organizacyjno-ekonomicznych, restrukturyzacji lub prywatyzacji lub łączenia/podziałów/przekształceń w obszarze spółek
- bardzo dobra umiejętność obsługi Ms Word i Ms Excel, Ms Power Point
- umiejętność analitycznego myślenia i bardzo dobrej organizacji pracy
Wymagania dodatkowe
- uprawnienia do pełnienia funkcji członka RN w spółkach z udziałem Skarbu Państwa
- studia podyplomowe z zakresu zarządzania, ekonomii, controllingu, prawa gospodarczego
- doświadczenie w zakresie sporządzania lub weryfikacji analiz finansowych, wycen podmiotów gospodarczych, biznes planów przedsięwzięć inwestycyjnych lub opinii prawnych dot. prawa gospodarczego na potrzeby spółek
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy:
- praca głównie przy komputerze
- bezpośrednie kontakty z innymi stanowiskami i instytucjami
- wyjścia i wyjazdy służbowe
- miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- udział w tworzeniu wartości dla Miasta
- wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
- 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, karta Multisport, nieoprocentowane pożyczki)
- przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do okazania na rozmowie kwalifikacyjnej dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).
Informacja o wyniku naboru
info_o_ naborze_NW_77_2019.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.
Metryczka
Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Szulc
Data i godzina publikacji: 2019-05-28 11:14