Oferta: główny specjalista ds. projektów
Data publikacji: 2012-12-19
Nr ref.: BNW/51/2012
Wydział: Biuro Nadzoru Właścicielskiego
Stanowisko: główny specjalista ds. projektów
Data rozstrzygnięcia oferty
2013-02-11
Zakres podstawowych czynności
- przygotowywanie projektów indywidualnych rozwiązań w zakresie realizacji zadań związanych z przystępowaniem do spółek i występowaniem Miasta ze spółek, obrotem akcjami i udziałami, podwyższeniem lub obniżeniem kapitału oraz likwidacją i przekształceniem spółek
- opracowywanie założeń organizacyjno-prawnych oraz ekonomiczno-finansowych dla nowych podmiotów realizujących zadania własne i zlecone gminy, działających w formie spółek prawa handlowego, w tym przygotowywanie projektów zarządzeń Prezydenta, projektów uchwał i innych materiałów wnoszonych pod obrady Rady Miasta
- przygotowywanie koncepcji przekształceń własnościowych i organizacyjnych (restrukturyzacja) miejskich jednostek organizacyjnych, dla których Prezydent wykonuje funkcje właścicielskie
- opracowywanie, prowadzenie i opiniowanie koncepcji dokapitalizowania lub prywatyzacji spółek z udziałem Miasta
- kierowanie i udział w pracach powołanych zespołów projektowych (wydziałowych i międzywydziałowych)
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe magisterskie
- czteroletni staż pracy, w tym minimum trzyletnie doświadczenie jako specjalista w jednym z obszarów :
v samodzielnego prowadzenia projektów
v prowadzenia spraw spółek prawa handlowego
v sporządzania analiz finansowych podmiotów gospodarczych lub/i praca w zakresie sporządzania opinii prawnych dot. prawa handlowego na potrzeby spółek kapitałowych
v procesów restrukturyzacji i przekształceń w obszarze spółek prawa handlowego lub zakładów opieki zdrowotnej
- wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu gminnego i spółek z udziałem gminy
- umiejętność obsługi komputera (biegła Ms Word i Ms Excel, dobra MS Power Point)
- umiejętność analitycznego myślenia bardzo dobrej organizacji pracy
Wymagania dodatkowe
- uprawnienia do pełnienia funkcji członka RN w spółkach z udziałem Skarbu Państwa
- studia podyplomowe z zakresu zarządzania, analizy ekonomicznej, controllingu
Wymagane dokumenty
CV i list motywacyjny - formularz interaktywny
kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
do składania ofert zachęcamy także osoby niepełnosprawne
Inne informacje:
Warunki pracy: praca przy komputerze w budynku przystosowanym do potrzeb osób z dysfunkcją narządu ruchu, wymaga swobodnego , bezpośredniego komunikowania się z pracownikami i instytucjami
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6% Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
dokument nr 6 o naborzebnw.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Ewa Piaszyk
Data i godzina publikacji: 2013-02-11 14:18