Oferta: główny specjalista ds. projektów

Data publikacji: 2012-12-19
Nr ref.: BNW/51/2012
Wydział: Biuro Nadzoru Właścicielskiego
Stanowisko: główny specjalista ds. projektów

Data rozstrzygnięcia oferty

2013-02-11

Zakres podstawowych czynności

  • przygotowywanie projektów indywidualnych rozwiązań w zakresie realizacji zadań związanych z przystępowaniem do spółek i występowaniem Miasta ze spółek, obrotem akcjami i udziałami, podwyższeniem lub obniżeniem kapitału oraz likwidacją i przekształceniem spółek
  • opracowywanie założeń organizacyjno-prawnych oraz ekonomiczno-finansowych  dla nowych podmiotów realizujących zadania własne i zlecone gminy, działających w formie spółek prawa handlowego, w tym przygotowywanie projektów zarządzeń Prezydenta, projektów uchwał i innych materiałów wnoszonych pod obrady Rady Miasta
  • przygotowywanie koncepcji przekształceń własnościowych i organizacyjnych (restrukturyzacja) miejskich jednostek organizacyjnych, dla których Prezydent wykonuje funkcje właścicielskie
  • opracowywanie, prowadzenie i  opiniowanie koncepcji dokapitalizowania lub prywatyzacji spółek z udziałem Miasta
  • kierowanie i udział w pracach powołanych zespołów projektowych (wydziałowych i międzywydziałowych)

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie
  • czteroletni staż pracy, w tym minimum trzyletnie doświadczenie  jako specjalista w jednym z obszarów  :

v      samodzielnego prowadzenia projektów

v      prowadzenia spraw spółek prawa handlowego

v      sporządzania analiz finansowych podmiotów gospodarczych lub/i praca w zakresie sporządzania opinii prawnych dot. prawa handlowego na potrzeby spółek kapitałowych

v      procesów restrukturyzacji i przekształceń w obszarze spółek prawa handlowego lub zakładów opieki zdrowotnej

  • wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu gminnego i spółek z udziałem gminy
  • umiejętność obsługi komputera (biegła Ms Word i Ms Excel, dobra MS Power Point)
  • umiejętność analitycznego myślenia  bardzo dobrej organizacji pracy

Wymagania dodatkowe

  • uprawnienia do pełnienia funkcji członka RN w spółkach z udziałem Skarbu Państwa
  • studia podyplomowe z zakresu zarządzania, analizy ekonomicznej, controllingu

Wymagane dokumenty

CV i list motywacyjny - formularz interaktywny

kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

do składania ofert zachęcamy także osoby niepełnosprawne

Inne informacje:

Warunki pracy: praca przy komputerze w budynku przystosowanym do potrzeb osób z dysfunkcją  narządu ruchu,  wymaga swobodnego , bezpośredniego  komunikowania się z pracownikami i instytucjami

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór  jest niższy niż 6% Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

dokument nr 6 o naborzebnw.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Ewa Piaszyk
Data i godzina publikacji: 2013-02-11 14:18