Oferta: ds. nadzoru właścicielskiego
Data publikacji: 2019-08-13
Nr ref.: NW/174/2019
Wydział: Biuro Nadzoru Właścicielskiego
Stanowisko: ds. nadzoru właścicielskiego
Informacje dodatkowe: praca na zastępstwo do końca czerwca 2020 roku
Data rozstrzygnięcia oferty
2019-09-13
Zakres podstawowych czynności
- zabezpieczanie interesów Miasta w spółkach prawa handlowego, m.in. poprzez przygotowywanie od strony formalno-prawnej zwyczajnych i nadzwyczajnych zgromadzeń wspólników/ walnych zgromadzeń akcjonariuszy, prowadzenie ewidencji spółek
- realizacja zadań związanych z przystępowaniem i występowaniem Miasta Poznania ze spółek, likwidacją spółek, obrotem akcjami i udziałami, podwyższaniem lub obniżaniem kapitału, dopłatami i dywidendą oraz wyborem firm doradczych przy tworzeniu, restrukturyzacji, przekształceniach i likwidacji spółek prawa handlowego
- przygotowywanie projektów zarządzeń Prezydenta, projektów uchwał i innych materiałów wnoszonych pod obrady Rady Miasta lub jej komisji oraz realizacja ww. ustaleń
- prowadzenie spraw związanych z uczestnictwem Miasta w stowarzyszeniach, fundacjach oraz spółdzielniach
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe - prawo, zarządzanie
- znajomość regulacji prawnych dotyczących spółek prawa handlowego
- ogólna wiedza z obszaru funkcjonowania samorządu gminnego
- umiejętność analitycznego myślenia
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe magisterskie - prawo, zarządzanie
- doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej lub kancelarii prawnej w zakresie wykonywania nadzoru właścicielskiego
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy:
- praca administracyjna przy komputerze
- miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim
- bezpośredni kontakt z instytucjami
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
- 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, karta Multisport, nieoprocentowane pożyczki)
- przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
Informacja o wyniku naboru
info_o_ naborze_NW_174_2019.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.
Metryczka
Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Szulc
Data i godzina publikacji: 2019-09-13 14:25