Oferta: ds. nadzoru właścicielskiego i restrukturyzacji
Data publikacji: 2019-02-20
Nr ref.: NW/36/2019
Wydział: Biuro Nadzoru Właścicielskiego
Stanowisko: ds. nadzoru właścicielskiego i restrukturyzacji
Data rozstrzygnięcia oferty
2019-04-11
Zakres podstawowych czynności
- realizacja zadań związanych z przystępowaniem i występowaniem Miasta Poznania ze spółek, likwidacją spółek, obrotem akcjami i udziałami, podwyższaniem lub obniżaniem kapitału, dopłatami i dywidendą oraz wyborem firm doradczych przy tworzeniu, restrukturyzacji, przekształceniach i likwidacji spółek prawa handlowego
- opiniowanie założeń organizacyjno-prawnych dla nowych podmiotów w formie spółek prawa handlowego, realizujących zadania własne i zlecone gminy
- opracowywanie formalno-prawne koncepcji dokapitalizowania lub prywatyzacji spółek z udziałem Miasta
- zabezpieczanie interesów Miasta w spółkach prawa handlowego, m.in. poprzez przygotowywanie od strony formalno-prawnej zwyczajnych i nadzwyczajnych zgromadzeń wspólników/ walnych zgromadzeń akcjonariuszy, prowadzenie ewidencji spółek
- prowadzenie spraw związanych z uczestnictwem Miasta w stowarzyszeniach, fundacjach oraz spółdzielniach
- opracowywanie pod względem organizacyjno-prawnym koncepcji przekształceń własnościowych lub organizacyjnych miejskich jednostek organizacyjnych
- przygotowywanie projektów zarządzeń Prezydenta, projektów uchwał i innych materiałów wnoszonych pod obrady Rady Miasta lub jej komisji oraz realizacja ww. ustaleń
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe - prawo, zarządzanie
- znajomość regulacji prawnych dotyczących spółek prawa handlowego, w tym spółek prawa handlowego z udziałem jednostek samorządu terytorialnego
- ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu gminnego
- bardzo dobra umiejętność obsługi programów MS Office
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej w zakresie wykonywania nadzoru właścicielskiego
- doświadczenie w sporządzaniu analiz/opinii prawnych z zakresu przepisów prawa handlowego na stanowiskach związanych z obsługa formalno-prawną organów spółek
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy:
- praca głównie przy komputerze
- wyjścia i wyjazdy służbowe
- miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- udział w tworzeniu wartości dla Miasta
- wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
- 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, karta Multisport, nieoprocentowane pożyczki)
- przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).
Informacja o wyniku naboru
info_o_ naborze_NW_36_2019.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.
Metryczka
Opis zmian: NW/36/2019 - informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Krzyśka
Data i godzina publikacji: 2019-04-11 11:36