Oferta: ds. obsługi sekretariatu
Data publikacji: 2016-08-26
Nr ref.: BOI/107/2016
Wydział: Biuro Obsługi Inwestorów
Stanowisko: ds. obsługi sekretariatu
Data rozstrzygnięcia oferty
2016-09-30
Zakres podstawowych czynności
- prowadzenie spraw organizacyjnych i administracyjnych Biura, w tym m.in.:
- prowadzenie kalendarza dyrektora i obsługa spotkań
- przyjmowanie, rejestrowanie i przekazywanie korespondencji, obsługa poczty elektronicznej Biura
- archiwizowanie dokumentacji Biura
- prowadzenie wybranych spraw kadrowych i pracowniczych Biura, m.in.:
- prowadzenie list obecności, ewidencji czasu pracy
- przygotowywanie wniosków o skierowanie pracowników na szkolenia
- obsługa procesu okresowych ocen pracowniczych
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe
- minimum rok stażu pracy, w tym półroczne doświadczenie na stanowiskach związanych z obsługą sekretariatu lub na stanowiskach asystenckich
- bardzo dobra umiejętność obsługi klienta
- umiejętność dobrego planowania i organizacji pracy
- umiejętność pracy w warunkach stresu
- dobra znajomość języka angielskiego
- obsługa komputera w stopniu bardzo dobrym - MS Office
Wymagania dodatkowe
- szkolenia, kursy z zakresu obsługi klienta, obsługi sekretariatu
- doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej
Wymagane dokumenty
- informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, wyjścia poza miejsce pracy, bezpośrednia obsługa klienta; miejsce pracy jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Kinga Michalczyk
Data i godzina publikacji: 2016-09-30 10:37