Oferta: ds. obsługi sekretariatu
Data publikacji: 2016-05-27
Nr ref.: PK/57/2016
Wydział: Biuro Poznań Kontakt
Stanowisko: ds. obsługi sekretariatu
Data rozstrzygnięcia oferty
2016-07-18
Zakres podstawowych czynności
1. Prowadzenie spraw organizacyjnych i administracyjnych Biura Poznań Kontakt, w tym m.in.:
- prowadzenie kalendarza i obsługi spotkań
- przyjmowanie, rejestrowanie i przekazywanie korespondencji, obsługa poczty elektronicznej biura
- przygotowywanie materiałów informacyjnych, adresowych i telefonicznych
2. Prowadzenie spraw kadrowych i pracowniczych Biura Poznań Kontakt, w tym m.in.:
- prowadzenie list obecności i weryfikacja harmonogramów pracyprowadzenie ewidencji czasu pracy
- przygotowywanie wniosków o skierowanie pracowników na szkolenia
- obsługa procesu okresowych ocen pracowniczych pod kątem dokumentacji i zestawień
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe lub średnie kierunkowe (administracja, kadry, ekonomia, rachunkowość, pracownik biurowy)
- co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe przy wykształceniu średnim
- co najmniej roczne doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z bezpośrednią obsługą klienta lub pracą w usługach typu call center
- umiejętność redagowania pism
- umiejętność efektywnego wykorzystania narzędzi informatycznych, w tym obsługa edytorów tekstowych i arkuszy kalkulacyjnych w stopniu bardzo dobrym
- kompetencje w zakresie komunikacji interpersonalnej
Wymagania dodatkowe
- do najmniej roczne doświadczenie na stanowiskach związanych z obsługą sekretariatu
- doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej
- edukacja obejumująca tematykę związaną z administracją samorządową
Wymagane dokumenty
- informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, wyjścia poza miejsce pracy, delegacje służbowe, bezpośrednia obsługa klienta, miejsce pracy jest przystosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
info_o_ naborze_PK_57_2016.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Rekrutacja nr ref. PK/57/2016 - informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Krzyśka
Data i godzina publikacji: 2016-07-18 13:45