Oferta: kierownik oddziału informacji teleinformatycznej

Data publikacji: 2023-09-22
Nr ref.: PK/159/2023
Wydział: Biuro Poznań Kontakt
Stanowisko: kierownik oddziału informacji teleinformatycznej

Data rozstrzygnięcia oferty

2023-10-24

Zakres podstawowych czynności

Kierowanie pracą zespołu i realizacją zadań Oddziału Informacji Teleinformatycznej, w tym m.in.:

  • planowanie i koordynacja działań brokerów informacji merytorycznej, w tym obsługi klienta w językach obcych (angielski, ukraiński, rosyjski)
  • projektowanie i monitorowanie udzielanych informacji i standardów prowadzenia rozmów z klientami
  • sporządzanie zestawień, analiz i wniosków usprawniających i korygujących pracę zespołu
  • organizowanie i prowadzenie narad oraz szkoleń wewnętrznych w Oddziale
  • przygotowywanie danych w zakresie informacji publicznej oraz rozpatrywanie reklamacji
  • przygotowywanie akcji w standardzie CATI i CAWI do wdrożenia oraz ich implementacja do systemu

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie
  • co najmniej 4 lata stażu pracy, w tym co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy związanej z wdrażaniem usprawnień organizacyjnych w administracji publicznej lub w obszarze świadczenia usług instytucjonalnych dla klientów
  • znajomość zagadnień z zakresu funkcjonowania call/contact center
  • umiejętność dobrej organizacji pracy własnej i zespołu, samodzielność w działaniu
  • biegła obsługa pakietu MS Office
  • dobra znajomość języka angielskiego i ukraińskiego

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w kierowaniu zespołem lub w koordynowaniu projektów
  • umiejętność wystąpień publicznych, w tym prowadzenia szkoleń

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy:

  • miejsce pracy: ul. Matejki 50, Poznań
  • praca głównie przy komputerze
  • praca z użyciem słuchawek
  • telefoniczne kontakty z klientami
  • dyspozycyjność wg grafiku, w godz. 07.30-20.00
  • miejsce pracy jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • udział w kształtowaniu kontaktów Urzędu z otoczeniem
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • finansowanie inicjatyw pracowniczych
  • 13 pensja, dodatek stażowy, dodatki specjalne
  • pakiet świadczeń socjalnych i benefitów (m. in. dofinansowanie wypoczynku, nieoprocentowane pożyczki, MyBenefit, Multisport)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_PK_159_2023.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Agnieszka Krzyśka
Data wytworzenia informacji: 2023-10-24 00:00
Opis zmian: PK/159/2023 - informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Krzyśka
Data i godzina publikacji: 2023-10-24 14:34