Oferta: kierownik oddziału rozwoju usług "poznan*kontakt"
Data publikacji: 2018-12-05
Nr ref.: PK/212/2018
Wydział: Biuro Poznań Kontakt
Stanowisko: kierownik oddziału rozwoju usług "poznan*kontakt"
Data rozstrzygnięcia oferty
2019-02-13
Zakres podstawowych czynności
- prowadzenie prac koncepcyjnych i wdrożeniowych dotyczących rozwiązań opartych o nowoczesne technologie w zakresie procesów w Biurze Poznań Kontakt, związanych z obsługą klientów i dostarczaniem usług na obszarze Miasta, w tym m.in. opracowanie i wdrażanie innowacyjnych narzędzi i usług ICT z zakresu CRM, call/contact center oraz Zintegrowanego Systemu Zarządzania oraz udostępnianie wiedzy technicznej niezbędnej do wdrażania innowacyjnych narzędzi i usług z zakresu technologii ICT
- określanie potrzeb Wydziałów Urzędu i Miejskich Jednostek Organizacyjnych w zakresie usług "POZnan*KONTAKT"
- realizacja, w tym koordynacja projektów związanych m.in. z dostarczaniem dedykowanych rozwiązań z obszaru nowoczesnych technologii, w tym projektów międzywydziałowych i z partnerami zewnętrznymi
- projektowanie procedur i narzędzi pomocy oraz dla stanowisk brokera informacji merytorycznej
- wspieranie Oddziałów Informacji Teleinformatycznej w zakresie połączeń przychodzących
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe magisterskie
- co najmniej 4 lata stażu pracy, w tym co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy związanej z projektowaniem, wdrażaniem i doskonaleniem systemów komunikacji z klientami lub usług instytucjonalnych dla klientów
- znajomość zagadnień z zakresu technologii i narzędzi informacyjno-komunikacyjnych, w szczególności dotyczących call/contact center
- umiejętność dobrej organizacji pracy własnej i zespołu, samodzielność w działaniu
- biegła obsługa pakietu MS Office
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w kierowaniu zespołem
- doświadczenie w realizacji/koordynacji projektów
- znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, wymaga telefonicznego i bezpośredniego kontaktu z klientem oraz wyjść i wyjazdów poza miejsce pracy; miejsce pracy dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%. Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do okazania na rozmowie kwalifikacyjnej dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).
Informacja o wyniku naboru
info_o_ naborze_PK_212_2018.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.
Metryczka
Opis zmian: OK/212/2018 - informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Krzyśka
Data i godzina publikacji: 2019-02-13 15:33