Oferta: broker informacji merytorycznej
Data publikacji: 2019-09-10
Nr ref.: Nr ref. PK/190/2019
Wydział: Biuro Poznań Kontakt
Stanowisko: broker informacji merytorycznej
Informacje dodatkowe: Praca na zastępstwo na okres ok. 6 m-cy
Data rozstrzygnięcia oferty
2019-10-15
Zakres podstawowych czynności
- udzielanie klientom informacji i odpowiedzi na pytania o miejsce, czas, wymagane dokumenty, należne opłaty oraz tryb załatwiania spraw i status spraw indywidualnych dotyczących m.in. ewidencji ludności, dowodów osobistych, sporządzania aktualizacji aktów stanu cywilnego, rejestracji urodzeń, małżeństw
i zgonów, wydawania uprawnień do kierowania pojazdami, rejestracji pojazdów, świadczeń socjalnych, informacji pasażerskiej, gospodarki odpadami oraz innych spraw objętych usługą Biura Poznań Kontakt - prowadzenie interaktywnego kalendarza przyjęć interesantów
- telefoniczne i ankietowe badanie opinii klientów
- prowadzenie akcji informacyjnych przy wykorzystaniu dedykowanych aplikacji dziedzinowych
- pomoc w postępowaniach administracyjnych, w tym przygotowywanie dokumentów wykorzystywanych
w postępowaniu podatkowym i windykacji oraz w postępowaniu egzekucyjnym
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie minimum średnie
- wysoki poziom umiejętności społecznych, zwłaszcza: komunikacji werbalnej, nastawienia na współpracę, asertywnego zachowania
- znajomość zasad/umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych z klientem
- umiejętność obsługi komputera i wykorzystania narzędzi informatycznych w zakresie sprawnego wyszukiwania informacji
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej
- doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych głównie z telefoniczną obsługą klienta, np. w call center
- znajomość języka angielskiego i/lub ukraińskiego w stopniu dobrym
- posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy:
- miejsce pracy: Poznań, ul. Matejki 50
- praca głównie przy komputerze
- stały telefoniczny kontakt z klientami
- praca wg grafiku w godzinach 7.30-20.00
- miejsce pracy jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- udział w kształtowaniu komunikacji z mieszkańcami
- wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
- 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dopłata do wypoczynku, karta Multisport, nieoprocentowane pożyczki)
- przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do okazania na rozmowie kwalifikacyjnej dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).
Informacja o wyniku naboru
info_o_ naborze_PK_190_2019.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.
Metryczka
Opis zmian: Rekrutacja nr ref. PK/190/2019 - informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Krzyśka
Data i godzina publikacji: 2019-10-15 14:37