Oferta: ds. obsługi komisji rady

Data publikacji: 2013-02-25
Nr ref.: BRM/10/2013
Wydział: Biuro Rady Miasta
Stanowisko: ds. obsługi komisji rady

Data rozstrzygnięcia oferty

2013-04-04

Zakres podstawowych czynności

  • obsługa kancelaryjna komisji , w tym prowadzenie terminarza posiedzeń komisji oraz  ewidencji korespondencji i  rejestrów
  • umieszczanie informacji w BIP i Internetowym Asystencie Radnego
  • sporządzanie protokołów posiedzeń komisji oraz opracowywanie jej opinii, stanowisk i wniosków
  • współpraca przy realizacji wniosków o udostępnienie informacji publicznej

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie
  • co najmniej roczne doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej
  • umiejętność sporządzania protokołów
  • dobra umiejętność organizacji pracy
  • wysoki poziom umiejętności społecznych
  • umiejętność obsługi komputera w stopniu dobrym - Pakiet Office

Wymagania dodatkowe

doświadczenie na stanowiskach związanych z obsługą protokolarną

Wymagane dokumenty

Oferty prosimy przesyłać drogą elektroniczną na formularzu dostępnym  na stronie:bip.city.poznan.

Inne informacje:

Warunki pracy: praca wymaga ciągłego i bezpośredniego kontaktowania  się z innymi stanowiskami i instytucjami; wymaga dyspozycyjności (obsługa komisji w godzinach ich pracy)  dostęp do budynku oraz  windy częściowo  dostosowane  do potrzeb osób z dysfunkcją narządów ruchu

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym  nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję.,Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

dokument nr 6 o naborze brm.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Ewa Piaszyk
Data i godzina publikacji: 2013-04-04 15:08