Oferta: ds. obsługi sesji rady

Data publikacji: 2017-03-14
Nr ref.: RM/49/2017
Wydział: Biuro Rady Miasta
Stanowisko: ds. obsługi sesji rady

Data rozstrzygnięcia oferty

2017-04-14

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie administracyjno - organizacyjnej obsługi sesji Rady Miasta Poznania
  • sporządzanie protokołów z przebiegu sesji
  • redagowanie uchwał podjętych przez Radę oraz prowadzenie rejestru uchwał Rady
  • przekazywanie uchwał Rady organom nadzoru oraz do publikacji
  • gromadzenie i przechowywanie nagrań z sesji Rady
  • sporządzanie sprawozdań z wykonywanej pracy

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe: nauki społeczne, prawo, administracja, nauki humanistyczne
  • minimum rok stażu pracy, w tym doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej
  • umiejętność sporządzania protokołów
  • umiejętność dobrego planowania i organizacji pracy własnej
  • umiejętność pracy w warunkach stresu
  • obsługa komputera w stopniu bardzo dobrym - MS Office

Wymagania dodatkowe

brak

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, wymaga bezpośredniego komunikowania się z klientami i instytucjami, miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_RM_49.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Kinga Michalczyk
Data i godzina publikacji: 2017-04-14 11:09