Oferta: ds. obsługi prawnej i kancelaryjnej komisji rewizyjnej
Data publikacji: 2009-04-08
Nr ref.: BRM/73/2009
Wydział: Biuro Rady Miasta
Stanowisko: ds. obsługi prawnej i kancelaryjnej komisji rewizyjnej
Data rozstrzygnięcia oferty
2009-05-27
Zakres podstawowych czynności
analiza skarg przekazywanych do Komisji Rewizyjnej i przygotowywanie projektów uchwał będących wynikiem kontroli przeprowadzonej przez Komisję Rewizyjną
przygotowywanie opinii i analiz prawnych dla Komisji Rewizyjnej
opracowywanie projektów uchwał własnych Rady
obsługa kancelaryjna Komisji Rewizyjnej, w tym prowadzenie terminarza posiedzeń Komisji, ewidencji korespondencji i rejestrów
Wymagania obowiązkowe
wykształcenie wyższe - prawo, administracja
doświadczenie na stanowiskach związanych z obsługą prawną
umiejętność redagowania aktów prawnych i ich opiniowania
umiejętność obsługi komputera umiejętność stopniu dobrym - Pakiet Office
dobra umiejętność organizacji pracy
Wymagania dodatkowe
doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej
umiejętność sporządzania protokołów
Wymagane dokumenty
CV i list motywacyjny - formularz
kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - do przedstawienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Beata Świątkowska
Data i godzina publikacji: 2009-05-27 10:31