Oferta: ds. obsługi prawnej i kancelaryjnej komisji rewizyjnej

Data publikacji: 2009-04-08
Nr ref.: BRM/73/2009
Wydział: Biuro Rady Miasta
Stanowisko: ds. obsługi prawnej i kancelaryjnej komisji rewizyjnej

Data rozstrzygnięcia oferty

2009-05-27

Zakres podstawowych czynności

  • analiza skarg przekazywanych do Komisji Rewizyjnej i przygotowywanie projektów uchwał będących wynikiem kontroli przeprowadzonej przez Komisję Rewizyjną

  • przygotowywanie opinii i analiz prawnych  dla Komisji Rewizyjnej

  • opracowywanie projektów uchwał własnych Rady

  • obsługa kancelaryjna Komisji Rewizyjnej, w tym prowadzenie terminarza posiedzeń Komisji, ewidencji korespondencji i  rejestrów

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - prawo, administracja

  • doświadczenie na stanowiskach związanych z obsługą prawną

  • umiejętność redagowania aktów prawnych i ich opiniowania

  • umiejętność obsługi komputera umiejętność stopniu dobrym - Pakiet Office

  • dobra umiejętność organizacji pracy

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej

  • umiejętność sporządzania protokołów

Wymagane dokumenty

CV i list motywacyjny - formularz

kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - do przedstawienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej

Informacja o wyniku naboru

dok_nr_6_BRM_73_2009.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Beata Świątkowska
Data i godzina publikacji: 2009-05-27 10:31