Oferta: obsługi prawnej i kancelaryjnej komisji rewizyjnej
Data publikacji: 2017-10-12
Nr ref.: RM/162/2017
Wydział: Biuro Rady Miasta
Stanowisko: obsługi prawnej i kancelaryjnej komisji rewizyjnej
Data rozstrzygnięcia oferty
2017-11-27
Zakres podstawowych czynności
- prowadzenie prawnej i kancelaryjnej obsługi Komisji Rewizyjnej
- redagowanie projektów uchwał Komisji w zakresie kontroli i badania skarg wraz z wprowadzeniem ich w Edytorze Aktów Prawnych
- obsługa Internetowego Asystenta Radnego w zakresie działalności Komisji
- współpraca z koordynatorem Biura Rady ds. udzielania informacji publicznej
- prowadzenie terminarza posiedzeń Komisji i jego publikacja w BIP i IAR
- sporządzanie protokołów posiedzeń Komisji i ich publikacja w BIP
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe: prawo, administracja, nauki ekonomiczne
- minimum roczne doświadczenie zawodowe w zakresie prac administracyjno-biurowych lub księgowych
- umiejętność analizy dokumentów finansowych i redagowania pism
- umiejętność dobrego planowania i organizacji pracy własnej
- bardzo dobra obsługa pakietu MS Office
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w pracy w kancelarii prawnej, księgowości lub jednostkach administracji publicznej
- wiedza z zakresu funkcjonowania organów samorządu terytorialnego
Wymagane dokumenty
- informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Kinga Michalczyk
Data i godzina publikacji: 2017-11-27 11:30