Oferta: ds. skarg, wniosków, petycji i informacji publicznej
Data publikacji: 2025-02-06
Nr ref.: RM/38/2025
Wydział: Biuro Rady Miasta
Stanowisko: ds. skarg, wniosków, petycji i informacji publicznej
Data rozstrzygnięcia oferty
2025-03-13
Zakres podstawowych czynności
- opracowywanie projektów uchwał dotyczących rozpatrzenia skarg, wniosków i petycji
- sporządzanie ocen prawnych skarg, wniosków i petycji wpływających do rady Miasta
- udział w posiedzeniach Komisji Skarg, Wniosków i Petycji RMP
- sporządzanie projektów zarządzeń Dyrektora Biura
- publikacja skarg, wniosków i petycji w Internetowym Asystencie Radnego lub Biuletynie Informacji Publicznej
- udostępnianie informacji publicznej w zakresie właściwości Biura
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe na kierunkach z dziedziny nauk społecznych lub humanistycznych
- minimum roczne doświadczenie w pracy administracyjnej w jednostkach administracji publicznej
- znajomość przepisów dotyczących postępowania skargowego, ustawy o petycjach, udostępniania informacji publicznej
- wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego
- umiejętność redagowania pism i aktów prawnych
- bardzo dobra umiejętność obsługi programów pakietu Office
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe magisterskie na kierunkach: prawo, administracja, ekonomia
- podstawowa znajomość języka angielskiego
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Miejsce pracy: Poznań, pl. Kolegiacki 17
Warunki pracy:
- praca głównie przy komputerze
- możliwe działania służbowe poza stałymi godzinami pracy
- miejsce pracy jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- udział w kształtowaniu Miasta
- wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
- 13 pensja, dodatek stażowy, dodatki specjalne
- pakiet świadczeń socjalnych i benefitów (m.in. dofinansowanie wypoczynku, nieoprocentowane pożyczki, MyBenefit, Multisport,)
- przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
- finansowanie inicjatyw pracowniczych
Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).
Informacja o wyniku naboru
info_o_ naborze_RM_38_2025.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Odpowiedzialny za treść: Michalczyk
Data wytworzenia informacji: 2025-03-13 00:00
Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Kinga Michalczyk
Data i godzina publikacji: 2025-03-13 08:49