Oferta: ds. budżetu i analiz

Data publikacji: 2015-10-15
Nr ref.: SLK/113/2015
Wydział: Biuro Spraw Lokalowych
Stanowisko: ds. budżetu i analiz
Informacje dodatkowe: praca na zastępstwo do końca września 2016 r.

Data rozstrzygnięcia oferty

2015-10-28

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie spraw związanych z planowaniem i realizacją budżetu zadaniowego Biura oraz sprawozdawczością
  • prowadzenie spraw zapłaty odszkodowań na rzecz wierzycieli, którym przysługuje prawo do odszkodowania z tytułu niedostarczenia przez Miasto Poznań na rzecz osób uprawnionych lokali socjalnych z tytułu wyroku sądowego
  • opiniowanie projektów planów finansowych i sprawozdań przedkładanych przez ZKZL Sp. z o.o.
  • prowadzenie rejestru ryzyka i dokumentacji związanej z procesami Systemu Zarządzania Jakością w Biurze

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe ekonomiczne lub administracja
  • co najmniej roczne doświadczenie w pracy w obszarze finansowo- księgowym
    w jednostkach administracji publicznej
  • znajomość KPA, ustawy o finansach publicznych oraz wiedza z zakresu budżetu zadaniowego
  • wiedza z zakresu prawa mieszkaniowego
  • umiejętności analityczne
  • obsługa komputera w stopniu bardzo dobrym (MS Office)

Wymagania dodatkowe

-

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca głównie przy komputerze, wymaga ciągłego i bezpośredniego kontaktowania się z innymi pracownikami, klientami i instytucjami; miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_SLK_ 113_ 2015.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Szulc
Data i godzina publikacji: 2015-10-28 14:14