Oferta: asystent zastępcy prezydenta

Data publikacji: 2014-08-04
Nr ref.: PD/70/2014
Wydział: Gabinet Prezydenta
Stanowisko: asystent zastępcy prezydenta

Data rozstrzygnięcia oferty

2014-11-05

Zakres podstawowych czynności

  • obsługa krajowych i zagranicznych kontaktów publicznych Zastępcy Prezydenta
  • redagowanie odpowiedzi, pism okolicznościowych i komunikatów
  • gromadzenie, opracowywanie informacji i materiałów pomocniczych
  • asystowanie Zastępcy Prezydenta w spotkaniach oficjalnych i roboczych
  • przedkładanie i referowanie Zastępcy Prezydenta kalendarza spotkań

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie
  • doświadczenie - minimum sześć miesięcy w zakresie obsługi sekretariatu lub/i na stanowisku asystenta
  • wysoki poziom umiejętności w zakresie komunikacji interpersonalnej
  • umiejętność redagowania tekstów okolicznościowych, pism i komunikatów
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • dyspozycyjność

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej
  • doświadczenie w stosowaniu zasad protokołu dyplomatycznego
  • znajomość podstawowych zagadnień związanych z życiem społeczno-gospodarczym Poznania

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: charakter pracy wymaga bezpośredniego kontaktowania się z klientami oraz pracownikami; praca głównie przy komputerze, wyjścia poza miejsce pracy i delegacje służbowe; dostęp do miejsca pracy dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_Pd_2014.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Teresa Dmochowska-Weber
Data i godzina publikacji: 2014-11-05 11:01