Oferta: ds. kongresów i spotkań

Data publikacji: 2009-04-10
Nr ref.: BKRS/75/2009
Wydział: Gabinet Prezydenta
Stanowisko: ds. kongresów i spotkań

Data rozstrzygnięcia oferty

2009-04-28

Zakres podstawowych czynności

  • administrowanie stroną internetową Biura kongresów i Spotkań (Poznań Convention Buremu)

  • monitorowanie rynku turystyki biznesowej i konferencyjnej oraz analizowanie zmian i trendów rozwojowych tego sektora

  • prowadzenie i aktualizowanie bazy danych o infrastrukturze konferencyjnej w Poznaniu

  • organizacja promocji możliwości kongresowych Miasta

  • współpraca i wymiana informacji z krajowymi i zagranicznymi organizacjami branżowymi

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie - kierunki ekonomiczne, nauki społeczne, turystyka i rekreacja

  • doświadczenie w organizacji konferencji, imprez kulturalnych, targowych i promocyjnych

  • znajomość miasta i regionu oraz ich walorów turystycznych

  • wiedza z zakresu prowadzenia, zarządzania i administracji stronami internetowymi

  • znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym

  • kreatywność

Wymagania dodatkowe

  • uprawnienia branżowe (np. pilota wycieczek, przewodnika, instruktora)

  • znajomość innego języka obcego

Wymagane dokumenty

CV i list motywacyjny - formularz

kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie , kwalifikacje - do przedstawienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej

Informacja o wyniku naboru

dok_nr_6_BKRS_75_2009.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Beata Świątkowska
Data i godzina publikacji: 2009-04-28 14:23