Oferta: ds. koordynacji i nadzoru nad rozwojem i promocją turystyki

Data publikacji: 2015-06-25
Nr ref.: PRD/86/2015
Wydział: Gabinet Prezydenta
Stanowisko: ds. koordynacji i nadzoru nad rozwojem i promocją turystyki

Data rozstrzygnięcia oferty

2015-07-28

Zakres podstawowych czynności

Koordynacja i nadzór działań w obszarze:

  • wdrażania strategii rozwoju rynku turystycznego w Mieście w zakresie turystyki miejskiej
  • pozyskiwania, analizy i opracowywania danych dotyczących infrastruktury noclegowej, turystycznej i gastronomicznej Miasta
  • realizacji promocyjnych kampanii turystycznych Miasta w kraju i za granicą
  • udziału Miasta w targach, wystawach, prezentacjach krajowych i zagranicznych o charakterze turystycznym

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe
  • min. 1 rok doświadczenia w realizacji działań promocyjnych i PR
  • znajomość zagadnień z zakresu promocji i marketingu, w tym promocji turystyki
  • wysoki poziom umiejętności społecznych
  • znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym

Wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe/kursy w zakresie marketingu, public relations, promocji, turystyki i rekreacji
  • wiedza z zakresu marketingu terytorialnego

Wymagane dokumenty

  • informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy: praca  wymaga  ciągłego i bezpośredniego kontaktowania się z pracownikami i instytucjami; wyjścia poza miejsce pracy i wyjazdy na delegacje; dostęp do miejsca pracy nie jest dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%

Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Informacja o wyniku naboru

info_o_ naborze_PRD_86.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Kinga Michalczyk
Data i godzina publikacji: 2015-07-28 08:34