Oferta: ds. koordynacji promocji
Data publikacji: 2016-10-20
Nr ref.: PRD/131/2016
Wydział: Gabinet Prezydenta
Stanowisko: ds. koordynacji promocji
Data rozstrzygnięcia oferty
2016-12-27
Zakres podstawowych czynności
- współtworzenie i realizacja projektów marketingowych Miasta, w tym działań promocyjnych Miasta w Internecie
- kreowanie wizerunku Miasta - koordynacja i organizacja imprez
- koordynacja działań promocyjnych we współpracy z komórkami organizacyjnymi UMP, miejskimi jednostkami organizacyjnymi oraz innymi podmiotami, którym powierzono realizację tych zadań
- współpraca z organami samorządu terytorialnego i administracji rządowej, instytucjami kulturalnymi i naukowymi, innymi podmiotami publicznymi i prywatnymi, oraz przedstawicielami strategicznych branż rozwojowych Miasta i środowiskami opiniotwórczymi w zakresie promocji
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe
- min. 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze promocji, PR, reklamy
- znajomość zagadnień z zakresu promocji i marketingu
- znajomość narzędzi marketingowych i e-marketingowych
- umiejętność sprawnego i efektywnego redagowania tekstów
- wysoki poziom umiejętności społecznych
- znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym
Wymagania dodatkowe
- studia podyplomowe/kursy w zakresie marketingu, PR, promocji
- doświadczenie w pracy w agencji reklamowej
- wiedza z zakresu marketingu terytorialnego i promocji miast
Wymagane dokumenty
- informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca wymaga ciągłego i bezpośredniego kontaktowania się z pracownikami i instytucjami; wyjścia poza miejsce pracy i wyjazdy na delegacje; dostęp do miejsca pracy nie jest dostosowany do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o naborze (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Kropidłowska
Data i godzina publikacji: 2016-12-27 09:53