Oferta: ds. koordynacji promocji
Data publikacji: 2019-07-01
Nr ref.: PRD/132/2019
Wydział: Gabinet Prezydenta
Stanowisko: ds. koordynacji promocji
Informacje dodatkowe: praca na zastępstwo na ok. 1 rok
Data rozstrzygnięcia oferty
2019-08-26
Zakres podstawowych czynności
- koordynacja i realizacja działań promocyjnych Miasta wynikających ze strategii Miasta Poznania m.in. kreowanie polityki wizerunkowej, inicjowanie i monitoring aktywności promocyjnej Miasta w obszarze Internetu, współpraca z agencjami reklamowymi i mediami, przygotowywanie materiałów promocyjnych, uzgadnianie planów promocyjnych imprez i innych działań promujących Miasto, przygotowywanie ofert sponsorskich
- współpraca z organami samorządu terytorialnego i administracji rządowej, instytucjami kulturalnymi i naukowymi, innymi podmiotami publicznymi i prywatnymi, oraz przedstawicielami strategicznych branż rozwojowych Miasta i środowiskami opiniotwórczymi w zakresie promocji
- koordynacja działań promocyjnych we współpracy z komórkami organizacyjnymi UMP, miejskimi jednostkami organizacyjnymi oraz innymi podmiotami, którym powierzono realizację tych zadań
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe
- minimum 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze promocji, reklamy lub PR
- wiedza z zakresu promocji, marketingu
- znajomość narzędzi marketingowych i e-marketingowych
- wiedza z zakresu planowania mediów tradycyjnych i społecznościowych
- wysoki poziom umiejętności społecznych
- znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym
Wymagania dodatkowe
- wiedza z zakresu marketingu terytorialnego i promocji miast
- studia podyplomowe, szkolenia, kursy z obszaru PR, marketingu, e-marketingu, promocji i reklamy
Wymagane dokumenty
- wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy:
- praca głównie przy komputerze
- bezpośredni kontakt z klientami i instytucjami
- wyjścia poza miejsce pracy
- stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- udział w kształtowaniu wizerunku Miasta
- wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
- 13 pensja, dodatek stażowy, pakiet świadczeń socjalnych
- przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)
(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).
Informacja o wyniku naboru
info_o_ naborze_PRD_132_2019.docx
Przetwarzanie danych osobowych
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.
Metryczka
Opis zmian: aktualizacja (Aktualizacja)
Opublikował(a): Anna Ajchsztet
Data i godzina publikacji: 2019-08-26 08:48