Oferta: ds. organizacyjno- finansowych

Data publikacji: 2009-01-27
Nr ref.: BKRS/19/2009
Wydział: Gabinet Prezydenta
Stanowisko: ds. organizacyjno- finansowych

Data rozstrzygnięcia oferty

2009-02-19

Zakres podstawowych czynności

  • opracowywanie zbiorczych planów pracy Biura i sprawozdań z ich realizacji

  • prowadzenie i dokonywanie rozliczeń w zakresie spraw finansowych prowadzonych przez Biuro

  • prowadzenie spraw związanych z budżetem zadaniowym

  • przygotowywanie projektów umów w zakresie realizacji prac zlecanych przez Biuro

  • prowadzenie postępowań w trybie ustawy o zamówieniach publicznych

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe - ekonomiczne, administracja

  • co najmniej roczne doświadczenie na stanowiskach związanych z prowadzeniem rozliczeń finansowych, tworzeniem umów

  • umiejętność dobrej organizacji pracy

Wymagania dodatkowe

  • wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego

  • znajomość zagadnień związanych z tworzeniem budżetu

Wymagane dokumenty

CV i list motywacyjny - formularz

kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - do przedstawienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej

Informacja o wyniku naboru

dok_nr_6_BKRS_19_2009.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Beata Świątkowska
Data i godzina publikacji: 2009-02-19 10:51