Oferta: ds. projektów graficznych
Data publikacji: 2017-09-21
Nr ref.: PRD/150/2017
Wydział: Gabinet Prezydenta
Stanowisko: ds. projektów graficznych
Data rozstrzygnięcia oferty
2017-11-16
Zakres podstawowych czynności
- przygotowanie projektów graficznych na potrzeby Oddziału Promocji
- opracowywanie materiałów promocyjnych Miasta i Urzędu
- przygotowywanie materiałów graficznych o charakterze informacyjnym i promocyjnym na potrzeby druku i Internetu
- tworzenie animacji i wizualizacji na potrzeby komunikacji w Internecie
- obsługa portalu fotograficznego fotoportal oraz jego promocja we współpracy z Biurem Prasowym
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe
- minimum rok doświadczenia w projektowaniu graficznym
- umiejętność obsługi programów: pakietu Ms Office, Corel Draw, środowiska Adobe: inDesign, Ilustrator, Photoshop
- znajomość zasad przygotowywania plików produkcyjnych do druku
- umiejętność tworzenia form graficznych przygotowanych do wykorzystania w mediach społecznościowych: infografik i formatów GIF (przykładowe gify i infografiki załączone w portfolio)
- kreatywność, wyczucie estetyki, znajomość zasad kompozycji oraz umiejętność rysowania (szkice koncepcyjne, storyboardy załączone w portfolio)
- wysoki poziom umiejętności społecznych
- dyspozycyjność
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w działaniach promocyjnych lub PR
Wymagane dokumenty
- informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
- portfolio, do 10 prac, prosimy składać
- w wersji elektronicznej o łącznej wielkości do 10MB - na adres: ci@um.poznan.pl (pliki większe niż 10MB prosimy przesyłać jako archiwum zip w formie linku np. WeTransfer, Dropbox)
lub
- osobiście w sekretariacie Gabinetu Prezydenta UMP pl. Kolegiacki 17, pok. 208. Złożone portfolio podlega zwrotowi po etapie weryfikacji.
Rozpatrywane będą tylko oferty, do których dostarczone będzie portfolio.
Inne informacje:
Warunki pracy: praca gł. przy komputerze, wymaga też mobilności i gotowości do wyjazdów służbowych, bezpośredniego kontaktowania się z innymi stanowiskami i instytucjami; miejsce pracy nie jest przystosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o naborze (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Kropidłowska
Data i godzina publikacji: 2017-11-16 12:11