Oferta: ds. rozwoju turystyki

Data publikacji: 2007-08-09
Nr ref.: WRM/173/2007
Wydział: Gabinet Prezydenta
Stanowisko: ds. rozwoju turystyki

Data rozstrzygnięcia oferty

2007-09-17

Zakres podstawowych czynności

• wdrażanie strategii rozwoju rynku turystycznego w Poznaniu, turystyki biznesowej i konferencyjnej oraz monitorowanie zmian i trendów rozwojowych tego sektora
• prowadzenie Biura Promocji Kongresów (Convention Bureau)
• prowadzenie i aktualizowanie bazy danych o infrastrukturze konferencyjnej w Poznaniu
• organizacja promocji możliwości kongresowych Miasta i obsługa stoisk na imprezach branżowych sektora podróży biznesowych i konferencyjnych
• współpraca z krajowymi i zagranicznymi organizacjami branżowymi

Wymagania obowiązkowe

• wykształcenie wyższe - turystyka i rekreacja, zarządzanie i marketing, ekonomika i organizacja ruchu turystycznego
• znajomość sytuacji społeczno-gospodarczej, przestrzennej i kulturowej miasta oraz walorów turystycznych
• bardzo dobra znajomość języka angielskiego
• umiejętność obsługi komputera w stopniu bardzo dobrym (Pakiet Office)

Wymagania dodatkowe

• uprawnienia branżowe (np. pilota wycieczek, przewodnika, instruktora)
• doświadczenie w organizacji konferencji, imprez kulturalnych, targowych
• znajomość języka niemieckiego lub francuskiego

Wymagane dokumenty

życiorys, list motywacyjny, kserokopie świadectw pracy, kserokopie dyplomów ukończenia studiów oraz oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie

do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne

Informacja o wyniku naboru

BKRS_173.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru
Opublikował(a): Teresa Weber
Data i godzina publikacji: 2007-09-17 12:59