Oferta: ds. kongresów i spotkań
Data publikacji: 2009-04-10
Nr ref.: BKRS/75/2009
Wydział: Gabinet Prezydenta
Stanowisko: ds. kongresów i spotkań
Data rozstrzygnięcia oferty
2009-04-28
Zakres podstawowych czynności
administrowanie stroną internetową Biura kongresów i Spotkań (Poznań Convention Buremu)
monitorowanie rynku turystyki biznesowej i konferencyjnej oraz analizowanie zmian i trendów rozwojowych tego sektora
prowadzenie i aktualizowanie bazy danych o infrastrukturze konferencyjnej w Poznaniu
organizacja promocji możliwości kongresowych Miasta
współpraca i wymiana informacji z krajowymi i zagranicznymi organizacjami branżowymi
Wymagania obowiązkowe
wykształcenie wyższe magisterskie - kierunki ekonomiczne, nauki społeczne, turystyka i rekreacja
doświadczenie w organizacji konferencji, imprez kulturalnych, targowych i promocyjnych
znajomość miasta i regionu oraz ich walorów turystycznych
wiedza z zakresu prowadzenia, zarządzania i administracji stronami internetowymi
znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym
kreatywność
Wymagania dodatkowe
uprawnienia branżowe (np. pilota wycieczek, przewodnika, instruktora)
znajomość innego języka obcego
Wymagane dokumenty
CV i list motywacyjny - formularz
kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie , kwalifikacje - do przedstawienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Beata Świątkowska
Data i godzina publikacji: 2009-04-28 14:23