Oferta: ds. rozwoju turystyki
Data publikacji: 2007-08-09
Nr ref.: WRM/173/2007
Wydział: Gabinet Prezydenta
Stanowisko: ds. rozwoju turystyki
Data rozstrzygnięcia oferty
2007-09-17
Zakres podstawowych czynności
• wdrażanie strategii rozwoju rynku turystycznego w Poznaniu, turystyki biznesowej i konferencyjnej oraz monitorowanie zmian i trendów rozwojowych tego sektora
• prowadzenie Biura Promocji Kongresów (Convention Bureau)
• prowadzenie i aktualizowanie bazy danych o infrastrukturze konferencyjnej w Poznaniu
• organizacja promocji możliwości kongresowych Miasta i obsługa stoisk na imprezach branżowych sektora podróży biznesowych i konferencyjnych
• współpraca z krajowymi i zagranicznymi organizacjami branżowymi
Wymagania obowiązkowe
• wykształcenie wyższe - turystyka i rekreacja, zarządzanie i marketing, ekonomika i organizacja ruchu turystycznego
• znajomość sytuacji społeczno-gospodarczej, przestrzennej i kulturowej miasta oraz walorów turystycznych
• bardzo dobra znajomość języka angielskiego
• umiejętność obsługi komputera w stopniu bardzo dobrym (Pakiet Office)
Wymagania dodatkowe
• uprawnienia branżowe (np. pilota wycieczek, przewodnika, instruktora)
• doświadczenie w organizacji konferencji, imprez kulturalnych, targowych
• znajomość języka niemieckiego lub francuskiego
Wymagane dokumenty
życiorys, list motywacyjny, kserokopie świadectw pracy, kserokopie dyplomów ukończenia studiów oraz oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru
Opublikował(a): Teresa Weber
Data i godzina publikacji: 2007-09-17 12:59