Oferta: ds. administracyjnych i obsługi sekretariatu

Data publikacji: 2024-03-18
Nr ref.: PRD/52/2024
Wydział: Gabinet Prezydenta
Stanowisko: ds. administracyjnych i obsługi sekretariatu

Data rozstrzygnięcia oferty

2024-04-19

Zakres podstawowych czynności

  • przyjmowanie, rejestrowanie i dekretowanie korespondencji wpływającej do Gabinetu
  • przygotowywanie dokumentów dla dyrektora Gabinetu i jego zastępców
  • udział w przygotowywaniu i obsłudze spotkań prowadzonych przez dyrektora Gabinetu
  • zaopatrywanie w artykuły biurowe oraz wyposażenie stanowisk pracy
  • obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego
  • prowadzenie ewidencji na potrzeby Gabinetu
  • sporządzanie wewnętrznych aktów prawnych
  • przygotowywanie i przekazywanie akt spraw prowadzonych na stanowisku pracy do Archiwum Zakładowego

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe
  • doświadczenie w obsłudze sekretariatu lub/i na stanowisku asystenckim
  • znajomość i umiejętność stosowania Instrukcji Kancelaryjnej
  • umiejętność przygotowywania korespondencji, w tym pism urzędowych
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • wysoki poziom umiejętności  obsługi klienta
  • bardzo dobra organizacja pracy

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w instytucjach administracji publicznej
  • znajomość narzędzi elektronicznych do obsługi obiegu dokumentów

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną

Inne informacje:

Warunki pracy:

  • praca administracyjna przy komputerze
  • bezpośredni kontakt z klientami i instytucjami
  • miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • udział w kształtowaniu Miasta
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, dodatki specjalne
  • pakiet świadczeń socjalnych i benefitów (m. in. dofinansowanie wypoczynku, nieoprocentowane pożyczki, MyBenefit, karta Multisport,)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
  • finansowanie inicjatyw pracowniczych

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).

Informacja o wyniku naboru

Inf. o wynikach naboru_PRD_52_2024.docx plik binarny

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Agnieszka Kropidłowska
Data wytworzenia informacji: 2024-04-19 00:00
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Kropidłowska
Data i godzina publikacji: 2024-04-19 09:03