Oferta: ds. kontroli finansowej

Data publikacji: 2024-05-14
Nr ref.: KO/74/2024
Wydział: Biuro Kontroli
Stanowisko: ds. kontroli finansowej

Data rozstrzygnięcia oferty

2024-07-15

Zakres podstawowych czynności

  • prowadzenie kontroli skoncentrowanych na aspekcie gospodarki finansowej w Urzędzie Miasta Poznania, miejskich jednostkach organizacyjnych oraz innych jednostkach wykonujących zadania Miasta lub korzystających z dotacji Miasta
  • monitorowanie wykonania zaleceń pokontrolnych oraz prowadzenie kontroli sprawdzających
  • prowadzenie dokumentacji dotyczącej przeprowadzanych kontroli
  • sporządzanie analiz dotyczących działalności Miasta oraz miejskich jednostek organizacyjnych
  • wsparcie organów kontroli zewnętrznej w realizacji zadań kontrolnych w Urzędzie Miasta Poznania

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe ekonomiczne lub inne uzupełnione kierunkowymi studiami podyplomowymi lub 3-letnim doświadczeniem zawodowym w obszarze kontroli lub audytu
  • co najmniej 3-letni staż pracy
  • ogólna wiedza z zakresu zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego
  • wiedza z zakresu finansów publicznych i rachunkowości
  • wiedza o standardach kontroli zarządczej i regułach postępowania kontrolnego
  • umiejętności stosowania narzędzi i technik prowadzenia kontroli
  • zdolności analityczne
  • wysoki poziom umiejętności społecznych
  • bardzo dobra obsługa pakietu MS Office - zwłaszcza MS Excel

Wymagania dodatkowe

  • studia/kursy/szkolenia z zakresu kontroli wewnętrznej, finansów publicznych, rachunkowości, analizy finansowej, audytu wewnętrznego, prawa, administracji publicznej, informatyki
  • doświadczenie w pracy w obszarze kontroli lub audytu, księgowości, biurze rachunkowym, kancelarii prawnej lub doradztwa podatkowego
  • doświadczenie w jednostkach administracji publicznej

Wymagane dokumenty

  • wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line
  • kopie świadectw pracy, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - o sposobie i terminie ich dostarczenia poinformujemy kandydatów zaproszonych na rozmowę kwalifikacyjną.

Inne informacje:

Warunki pracy:

  • miejsce pracy: ul Libelta 16/20
  • praca głównie przy komputerze
  • bezpośredni kontakt z klientami i instytucjami
  • wyjścia poza miejsce pracy
  • miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie
  • udział w kształtowaniu Miasta
  • wsparcie i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • 13 pensja, dodatek stażowy, dodatki specjalne
  • pakiet świadczeń socjalnych i benefitów (m. in. dofinansowanie wypoczynku, nieoprocentowane pożyczki, MyBenefit, Multisport)
  • przyjazne warunki do godzenia życia zawodowego z rodzinnym
  • finansowanie inicjatyw pracowniczych

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.

APLIKUJ (formularz aplikacyjny on-line)

(Jeżeli formularz aplikacyjny nie otwiera się, przejdź do linku dostępnego przy nazwie stanowiska pracy na stronie z wykazem ofert pracy).

Informacja o wyniku naboru

Informacja o wynikach naboru_KO_74_2024.docx plik binarny

Przetwarzanie danych osobowych

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w formularzu aplikacyjnym on-line.

Metryczka

Odpowiedzialny za treść: Agnieszka Krzyśka
Data wytworzenia informacji: 2024-07-11 00:00
Opis zmian: KO/74/2024 - informacja o wyniku naboru (Aktualizacja)
Opublikował(a): Agnieszka Krzyśka
Data i godzina publikacji: 2024-07-15 09:07