Oferta: ds. administracyjnych
Data publikacji: 2016-06-10
Nr ref.: USC /71/2016
Wydział: Urząd Stanu Cywilnego
Stanowisko: ds. administracyjnych
Informacje dodatkowe: praca na 0,5 etatu
Data rozstrzygnięcia oferty
2016-07-07
Zakres podstawowych czynności
- prowadzenie spraw związanych z przepływem, rejestrowaniem korespondencji
- przekazywanie ksiąg stanu cywilnego i akt zbiorowych do Archiwum Państwowego
- opracowywanie sprawozdań z zakresu działalności Urzędu Stanu Cywilnego
- prowadzenie ewidencji umów i pieczęci, rachunków i faktur oraz spraw związanych ze sprawozdawczością budżetową
- zamieszczanie materiałów informacyjnych w Biuletynie Informacji Publicznej oraz obsługa platformy ePUAP
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe administracyjne
- doświadczenia w pracy administracyjnej oraz obsłudze klienta w jednostkach administracji samorządowej
- wiedza z zakresu stosowania Instrukcji Kancelaryjnej
- znajomość przepisów dotyczących rejestracji stanu cywilnego
- dobra umiejętność obsługi programów w pakiecie MS Office
- dobra organizacja pracy własnej, skrupulatność i dokładność
- wysoki poziom umiejętności społecznych
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie związane z rejestracją stanu cywilnego
- doświadczenie w obsłudze kancelarii, sekretariatu
Wymagane dokumenty
- informacje obejmujące życiorys i list motywacyjny - formularz interaktywny dostępny przy ogłoszeniu
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje - prosimy dostarczyć na rozmowę kwalifikacyjną
Inne informacje:
Warunki pracy: praca administracyjna przy komputerze, związana z bezpośrednią obsługą klienta oraz czynnościami na wysokości do 3 metrów i kontaktem z archiwalnymi dokumentami. Miejsce pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym nabór jest niższy niż 6%.
Pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się ona w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych przez komisję. Kandydat, który zamierza skorzystać z wyżej wymienionego uprawnienia, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami, kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Informacja o wyniku naboru
info_o_ naborze_USC_71_2016.doc
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: info o naborze 71/2016 (Aktualizacja)
Opublikował(a): Maria Kuśnierz
Data i godzina publikacji: 2016-07-07 14:31