Oferta: ds. archiwum

Data publikacji: 2006-01-11
Nr ref.: USC/06/2006
Wydział: Urząd Stanu Cywilnego
Stanowisko: ds. archiwum
Informacje dodatkowe: Praca na 1/2 etatu

Data rozstrzygnięcia oferty

2006-02-10

Zakres podstawowych czynności

- przyjmowanie zamówień i wydawanie sporządzonych odpisów aktów stanu cywilnego
- sporządzanie odpisów skróconych i zupełnych aktów stanu cywilnego
- opracowywanie pism w sprawach związanych z wydawaniem odpisów
- wprowadzanie danych z akt stanu cywilnego do informatycznej bazy danych USC
- kompletowanie i przekazywanie do archiwum akt zbiorowych dokumentów stanowiących podstawę do sporządzenia wzmianek marginesowych

Wymagania obowiązkowe

- wykształcenie wyższe - administracja, nauki humanistyczne
- doświadczenie w zakresie bezpośredniej obsługi klienta
- wysoki poziom umiejętności społecznych
- umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu bardzo dobrym

Wymagania dodatkowe

- doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej

Wymagane dokumenty

  • życiorys
  • oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralnosci za przestepstwo popełnione umyślnie
  • list motywacyjny
  • kserokopie świadectw pracy
  • kserokopie dyplomów ukończenia studiów

Informacja o wyniku naboru

USC_06.doc format DOC

Przetwarzanie danych osobowych

Metryczka

Opis zmian: Informacja o wynikach naboru
Opublikował(a): Teresa Weber
Data i godzina publikacji: 2006-02-10 08:13