Oferta: ds. archiwum
Data publikacji: 2006-01-11
Nr ref.: USC/06/2006
Wydział: Urząd Stanu Cywilnego
Stanowisko: ds. archiwum
Informacje dodatkowe: Praca na 1/2 etatu
Data rozstrzygnięcia oferty
2006-02-10
Zakres podstawowych czynności
- przyjmowanie zamówień i wydawanie sporządzonych odpisów aktów stanu cywilnego
- sporządzanie odpisów skróconych i zupełnych aktów stanu cywilnego
- opracowywanie pism w sprawach związanych z wydawaniem odpisów
- wprowadzanie danych z akt stanu cywilnego do informatycznej bazy danych USC
- kompletowanie i przekazywanie do archiwum akt zbiorowych dokumentów stanowiących podstawę do sporządzenia wzmianek marginesowych
Wymagania obowiązkowe
- wykształcenie wyższe - administracja, nauki humanistyczne
- doświadczenie w zakresie bezpośredniej obsługi klienta
- wysoki poziom umiejętności społecznych
- umiejętność obsługi komputera (Pakiet Office) w stopniu bardzo dobrym
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej
Wymagane dokumenty
- życiorys
- oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralnosci za przestepstwo popełnione umyślnie
- list motywacyjny
- kserokopie świadectw pracy
- kserokopie dyplomów ukończenia studiów
Informacja o wyniku naboru
Przetwarzanie danych osobowych
Metryczka
Opis zmian: Informacja o wynikach naboru
Opublikował(a): Teresa Weber
Data i godzina publikacji: 2006-02-10 08:13